شهید فخری‌زاده عمرش را وقف پیشرفت ایران کرد
کد خبر: 3937835
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

شهید فخری‌زاده عمرش را وقف پیشرفت ایران کرد

سیدعباس صالحی در پیامی به مناسبت شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده اظهار کرد: این شهید سال‌های متمادی زندگی خویش را وقف پیشرفت و توان‌افزایی ایران اسلامی در عرصه دفاعی و علم و فناوری کرد.

شهید فخری‌زاده عمرش را وقف پیشرفت ایران در عرصه علم و فناوری کردبه گزارش ایکنا، سیدعباس صالحی در پیامی شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تبریک و تسلیت گفت.
 
در متن پیام تسلیت سیدعباس صالحی آمده است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
 
بار دیگر دست جنایتکار و ناجوانمردانه ترور، فرزند شایسته‌ای از مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را مورد اهداف شوم و پلید خود قرار داد.
 
دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح سال‌های متمادی زندگی خویش را وقف پیشرفت و توان‌افزایی ایران اسلامی در عرصه دفاعی و علم و فناوری نمود و شهادت مظلومانه ایشان، حادثه‌ای ناگوار و نشان روشن ناتوانی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی و عظمت ملت مقاوم ایران است.
 
بی‌تردید نیرو‌های خدوم امنیتی و اطلاعاتی کشور این اقدام نابخردانه را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و اقدام درخور و بهنگامی به این ضایعه اسفناک خواهند داد.
 
اینجانب شهادت دکتر فخری‌زاده عزیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، نیرو‌های جان برکف مسلح و وزارت دفاع، همکاران و شاگردان آن فقید سعید و خانواده آن شهید گرانقدر، تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد علو درجات و همنشینی با صالحان و نیکان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای ملت شهید پرور ایران عزت روزافزون و پیشرفت و تعالی مسئلت دارم.»
انتهای پیام
captcha