شهادت‌ فخری‌زاده؛ نشانه مجاهدپروری انقلاب اسلامی
کد خبر: 3937890
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

شهادت‌ فخری‌زاده؛ نشانه مجاهدپروری انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در مازندران در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند عرصه علم و دانش هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده، گفت: این شهادت‌ها نشانه تداوم حقیقت جهادگری و مجاهدپروری انقلاب اسلامی است و برای ما امیدوارکننده است.

شهادت‌ فخری‌زاده نشانه مجاهدپروری انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در پیامی ترور ناجوانمردانه دانشمند عرصه علم و دانش هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَنْ يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ (محمد/۴)

در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست چدنیِ پوشیده در مخمل حقوق بشری و مبارزه با تروریسم شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار، شاهد شهادت سردار دیگری در حوزه دانش و فناوری یعنی محسن فخری‌زاده با همان دست‌های ناپاک و جنایت‌بار بیرون آمده از آستین مشتی فریب خورده می‌باشیم، که ملت ما را داغدار کرده است.

البته از آن جهت که شهادت پایان یک جهاد فی سبیل‌الله است و نشانه تداوم حقیقت جهادگری و مجاهدپروری انقلاب اسلامی است برای ما امیدوارکننده است. درود خدا به این ملت و چنین خانواده‌ها که فرزندانی مجاهد و خدوم تقدیم خدای خود نموده و برای استقلال و عزت این مملکت قربانی کردند.

اینجانب شهادت این دانشمند فرهیخته را به محضر حضرت حجت ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام ظله، مردم شریف ایران اسلامی، جامعه علمی و دانشگاهی و خانواده محترم این شهید تسلیت و تبریک عرض کرده، آرزوی صبر و اجر برای همگان و تعالی و سربلندی برای ملت و میهن عزیزمان را از خداوند متعال دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

انتهای پیام
captcha