ترور وحشیانه دانشمند هسته‌ای در اسرع وقت پاسخ داده شود
کد خبر: 3937854
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

ترور وحشیانه دانشمند هسته‌ای در اسرع وقت پاسخ داده شود

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان کرمانشاه در بیانیه‌ای خواهان پاسخگویی به ترور وحشیانه دانشمند هسته‌ای کشور در اسرع وقت و در همان سطح شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان کرمانشاه در بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور وحشیانه دانشمند هسته‌ای کشورمان، خواهان پاسخگویی در اسرع وقت و در همان سطح شد.

متن بیانیه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان کرمانشاه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

شهادت مجاهد خستگی ناپذیر عرصه‌ی علم و مقاومت شهید محسن فخری‌زاده باز هم داغ فرزند عزیز و افتخار آفرین دیگری را بر دل ایران سربلند گذاشت.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان کرمانشاه ضمن تبریک و تسلیت این شهادت به پیشگاه امام عصر عج، رهبر معظم انقلاب و همه ملت ایران از مسولان می‌خواهد نسبت به گرفتن انتقام این خون کوتاهی نکنند که کوتاهی در این مورد چنان که قبلاً هم رخ داد منجر به بر زمین ریخته شدن خون‌های مقدس دیگری در آینده‌ای نه چندان دور خواهد شد.

دشمنان ملت ایران نشان داده‌اند که ذره‌ای در مقابل اغماض و کوتاه آمدن‌های ایران کوتاه نخواهند آمد و اگر چشمان مسؤلین به واشنگتن دی سی و نهاد‌های پوچ بین‌المللی خیره بماند چشمان ملت مکرر به خون عزیزانش رنگین می‌شود.

این ترور وحشیانه از سوی هر کشور و نهادی صورت گرفته است باید در اسرع وقت در همان سطح پاسخ داده شود و کیفر جنایاتشان را به عیان ببینند.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

انتهای پیام
captcha