ترور دانشمندان ملت را از آرمان‌هایشان پشیمان نمی‌کند
کد خبر: 3937868
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
آیت‌الله نوری همدانی:

ترور دانشمندان ملت را از آرمان‌هایشان پشیمان نمی‌کند

آیت‌الله نوری همدانی در پیامی به مناسبت شهادت دکتر فخری‌زاده، تأکید کرد: دشمنان این ملت بزرگ و غیور بدانند که هیچگاه مردم این مزروبوم با این ترور و کشتار دست از آرمان خود برنخواهند داشت.

ترور دانشمندان ملت را از آرمان‌هایشان پشیمان نمی‌کندبه گزارش ایکنا، متن پیام آیت‌الله نوری همدانی درباره شهادت حاج محسن فخری‌زاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

بار دیگر دست جنایتکاران و تروریستی‌ها به خون دانشمند و خدمتگزار دیگری رنگین شد. بی شک شهادت شهید والامقام محسن فخری‌زاده پاداش مجاهدت‌های علمی و خدمت به بشریت در حوزهای مختلف خصوصاً هسته‌ای و دفاعی بوده است.

لازم می‌دانم درپی این حادثه تروریستی و شهادت این نخبه پرکار چند نکته را متذکر شوم:

١ - دشمنان این ملت بزرگ و غیور بدانند که هیچگاه مردم این مزر و بوم با این ترور و کشتار دست از آرمان خود برنداشته و مستحکم‌تر از گذشت راه این دانشمند توسط فرزندان این ملت ادامه پیدا خواهد کرد و خللی در هدف ارزشمندشان ایجاد نخواهد شد.

٢ - ملت عزیز و حزب الله ایران اسلامی هم همانند همیشه هوشیار باشند که دشمن در کمین است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به عزت و اقتدار ایران بهره خواهد برد. بیش از چهل سال تهدید و تحریم و حمله نظامی به نتیجه نرسید و با مقاومت ملت متدین ایران شکست خورده است، بر این اساس بار دیگر تجربه ترور خود را تکرار می‌کنند و انشاءالله با وحدت و پشتیبانی از اصل انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه جواب دندان‌شکنی به و استکبار جهانی و صهیونیست و ایادی منطقه‌ای آنها خواهد داد.

٣ - مسئولان محترم با جدیت این موضوع را پیگیری و عاملان این جنایت را به سزای عمل خود برسانند و راه را برای کسانی که دل در گرو غرب دارند ببندند.

اینجانب شهادت این شهید عزیز را به رهبری معظم، ملت رشید ایران اسلامی، همه مجاهدان و جامعه علمی کشور خصوصاً خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

قم المقدسه،‌ حسین نوری همدانی،‌ ٨ آذر ١٣٩٩

انتهای پیام
captcha