کارگاه تخصصی معلمان قرآن در عراق + عکس
کد خبر: 3938021
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

کارگاه تخصصی معلمان قرآن در عراق + عکس

دارالقرآن آستان مقدس حسینی مجموعه کارگاه‌های تخصصی را با مشارکت بیش از ۲۰۰ معلم قرآن از استان‌های مختلف عراق برگزار کرده است.  

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه آستان حسینی، دارالقرآن آستان مقدس حسینی در ادامه طرح ملی حفظ قرآن کریم، مجموعه کارگاه‌های قرآنی را برای معلمان قرآن این کشور تدارک دیده که در کربلای معلی برگزار شده است.
 
«محمد باقر المنصوری»، عضو کمیته نظارت بر این طرح، گفت: این کارگاه‌ها در راستای اجرای طرح ملی قرآن کریم در سال گذشته با عنوان «هزار حافظ قرآن» برگزار شد و شامل چند محور به منظور اجرای روش‌مند و یکپارچه حفظ قرآن کریم است و دستورالعمل‌های سازمانی مربوط به مدیریت دروس حضوری و اینترنتی پروژه نیز در آن تبیین می‌شود.
 
المنصوری ادامه داد: ۲۰۹ نفر از معلمان مرد و زن رشته حفظ قرآن کریم از استان‌های مختلف عراق از جمله کربلا، نجف، بابل، میسان، واسط، بغداد، دیوانیه، آمرلی، نینوا، کرکوک، ذی‌قار، المثنی و بصره در این کارگاه‌ها حضور یافته‌اند که به منظور بهره‌گیری بهتر از محتوای کارگاه‌ها، هر ۳۵ معلم در یک گروه قرار گرفته و در نوبت‌های صبح و عصر این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند.
 
همچنین، دارالقرآن آستان مقدس علوی سال گذشته نیز طرح هزار حافظ را اجرا کرد که ۱۲۵۲ حافظ قرآن کریم در قالب این طرح فارغ‌التحصیل شدند و در صحن مطهر حرم امام حسین(ع) از آنها تجلیل شد.
 
انتهای پیام
captcha