انعقاد تفا‌هم‌نامه اتحادیه قرآنی یزد برای تسهیل در دریافت وام
کد خبر: 3938115
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

انعقاد تفا‌هم‌نامه اتحادیه قرآنی یزد برای تسهیل در دریافت وام

طی تفاهم‌نامه اتحادیه قرآنی استان یزد با یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه، مقرر شد تا مؤسسات با توجه به محدودیت‌ها، امور بانکی را در محل اتحادیه انجام دهند.

به گزارش ایکنا، تفاهم‌نامه همکاری میان اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان یزد و یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه به منظور تسهیل در رفت‌ و آمد مدیران مؤسسات به بانک، منعقد شد.

بنابر گفته محمد شایق، قائم مقام اتحادیه قرآنی یزد «این موضوع اعم از افتتاح حساب مؤسسه، درخواست دست چک، درخواست صدور کارت‌خوان، فعال‌سازی رمز اینترنتی و ... است که با توجه به محدودیت‌ها در شرایط کرونایی و حتی پس از آن، به منظور فراهم کردن شرایط تسهیل برای مؤسسات قرآنی فراهم شده است.»

براساس این تفاهم‌نامه دست چک و کارت بانکی به نشانی مربوطه پست خواهد شد و حتی برای نصب دستگاه کارتخوان نیز از سوی بانک اقدام خواهند کرد.

مدارک لازم برای افتتاح حساب برای مؤسسات قرآنی در بانک قرض‌الحسنه رسالت با حضور در محل اتحادیه شامل کپی تمام صفحات اساسنامه مؤسسه، کپی آگهی تأسیس مؤسسه، کپی روزنامه رسمی، کپی پروانه فعالیت، وجه نقد، مهر مؤسسه، نامه درخواست افتتاح حساب در بانک رسالت در سربرگ مؤسسه، کپی تمام صفحات کارت ملی و شناسنامه صاحبان حق امضا (مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره) است.

انتهای پیام
captcha