نوجوانان و جوانان در حل مسائل مشارکت کنند
کد خبر: 3938532
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
سردار سلیمانی:

نوجوانان و جوانان در حل مسائل مشارکت کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید از فضای مجازی استفاده حداکثری داشته باشیم، گفت: طرح تکمیلی حاج قاسم سلیمانی برای دانش‌آموزان یک میدان نقش‌آفرینی است که در ارتباط با وزارت آموزش و پرورش این مسیر را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی با حضور وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «امام راحل(ره) با تشکیل بسیج سرنوشت انقلاب را به جوانان سپرد». الگوی به میدان آوردن در بیانیه گام دوم ایشان وجود دارد و ایشان ۴۰ بار جوانان را مخاطب قرار دادند و دو بار نوجوانان را و ما و آموزش و پرورش می‌توانیم در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم.

وی افزود: بسیج را یک سازمان تلقی نمی‌کنیم، یک تشکیلات مردمی است که زیر نظر امام امت قرار دارد و با همکاری وزارت آموزش و پرورش باید رویکردهای تحولی را در پیش بگیریم و شرایطی ایجاد کنیم که جوانان به صحنه بیایند و ایران اسلامی در جهت پیشرفت باشد.

سلیمانی در ادامه افزود: باید حرکت نهضتی انجام دهیم. الگوها ساخته شده‌اند و بسیج یک تشکیلات مردمی است و این ظرفیت وجود دارد که کارهای نهضتی بزرگ انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: باید نوجوانان و جوانان ما در حل مسائل مشارکت کنند و با بررسی‌های عالمانه و هوشمندانه باید جوانان را مشارکت دهیم.

وی با بیان اینکه باید از فضای مجازی استفاده حداکثری داشته باشیم، گفت: طرح تکمیلی حاج قاسم سلیمانی برای دانش‌آموزان یک میدان نقش‌آفرینی است که در ارتباط با وزارت آموزش و پرورش این مسیر را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha