ثبت نام در سامانه سردار آسمانی آغاز شد
کد خبر: 3938633
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

ثبت نام در سامانه سردار آسمانی آغاز شد

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمان از آغاز ثبت نام در سامانه سردار آسمانی خبر داد.

مصطفی نیک‌ورز، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمان در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز ثبت نام در سامانه قرآنی سردار آسمانی «https://quranasemani.ir» از امروز، 12 آذرماه خبر داد و بیان کرد: این سامانه به‌مناسبت اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی راه‌اندازی شده و قرار است از طریق آن مسابقات آنلاین، آفلاین به صورت روزانه برگزار شود.

وی افزود: همزمان 100 هزار نفر می‌توانند در مسابقات آنلاین شرکت کنند. پنل پیامکی به این سایت متصل شده و اطلاع‌رسانی‌ها و ثبت نام‌ها از طریق آن انجام می‌شود.

نیک‌ورز گفت: مسابقاتی که در نظر گرفته شده در سه مقطع زیر 8 سال، 8 تا 15 سال و بالای 15 است. برای زیر 8 سال، مسابقه حفظ قرآن در نظر گرفته شده است که باید آیات و سوره‌های مشخص شده را حفظ و در سایت، اجرای خود را به‌ صورت تصویری بارگذاری کنند. به برندگان جوایزی اهدا و همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان، لوح سپاس مجازی تقدیم می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کرمان اظهار کرد: برای مقطع سنی بین 8 تا 15 سال نیز مسابقه حفظ قرآن و قرائت تقلیدی را خواهیم داشت. مسابقه حفظ سوره حشر و تفسیر سوره مبارکه واقعه نیز برای مقطع بزرگسال (بالای 15 سال) در نظر گرفته شده است. سؤالات مسابقات آنلاین کتبی نیز به‌ صورت چهارگزینه‌ای و در زمان مشخص در وبسایت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha