فراخوان رادیو قرآن امارات برای مسابقه تصویرسازی آیات
کد خبر: 3938655
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

فراخوان رادیو قرآن امارات برای مسابقه تصویرسازی آیات

رادیو قرآن امارات برای دومین سال متوالی مسابقه تصویرسازی آیات را با هدف تولید محتوای تصویری قرآنی برگزار کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الاتحاد، مسابقه قرآنی «لیدبروا آیاته: که در نشانه‌هایش بیندیشید» فتح بابی برای رقابت قرآنی تصویری است که در آن زیبایی‌های جهان و خلقت خداوند به تصویر کشیده می‌شود و ترکیبی را بین آیات قرآن کریم با زیبایی‌های طبیعت به وجود می‌آورد.
 
رادیو قرآن امارات برای این مسابقه تصویری، که از ۲۰ نوامبر(30 آبان) آغاز شده و تا ۲۰ دسامبر(30 آذر) ادامه خواهد یافت، جایزه نقدی ۳۰ هزار درهمی در نظر گرفته است که به رتبه‌های اول تا پنجم اهدا می‌شود. بدین ترتیب رتبه اول ۱۰ هزار درهم، رتبه دوم ۷ هزار درهم به اضافه ۱۰۰۰ درهم بن خرید کالا، رتبه سوم ۵ هزار درهم به اضافه ۱۰۰۰ درهم بن خرید کالا، رتبه چهارم ۳ هزار درهم به اضافه ۱۰۰۰ درهم بن خرید کالا و رتبه پنجم ۲ هزار درهم دریافت خواهند کرد.
 
این مسابقه با همکاری گروهی از عکاسان برتر اماراتی راه‌اندازی شده است و ویدئوهای ارسالی در حساب اینستاگرام رادیو قرآن امارات بارگذاری خواهد شد. شرط شرکت در این مسابقه آن است که ویدئوی ارسالی شرکت‌کننده تولید و تدوین شده باشد و از طریق اینستاگرام با هشتگ #مسابقه لیتدبروا ۲ ارسال و یک نسخه از آن نیز در حساب کاربری Shjquran@ بارگذاری شود.
 
از دیگر شروط شرکت در مسابقه آن است که ویدئوی ارسال‌شده بیشتر از ۶۰ ثانیه نباشد و در آن تلاوت آیات و تصاویر به ‌خوبی تدوین شده باشد. همچنین شرکت‌کنندگان باید تصاویر خام و پیش از تدوین را نیز به آدرس پست الکترونیک رادیو قرآن ارسال کنند. رادیو قرآن امارات نیز این حق را دارد که از آثار برتر در اهداف تبلیغاتی خود استفاده کند.
انتهای پیام
captcha