معرفی جلوه‌های قرآنی زندگی علما در میان برنامه «قله‌های علم»
کد خبر: 3938664
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

معرفی جلوه‌های قرآنی زندگی علما در میان برنامه «قله‌های علم»

میان برنامه «قله‌های علم» شبکه رادیویی قرآن به معرفی جلوه‌های قرآنی زندگی علما می‌پردازد.

به گزارش ایکنا، برنامه کوتاه «قله‌های علم» شبکه رادیویی قرآن به معرفی جلوه‌های قرآنی زندگی علما طی آیتم 10 دقیقه‌ای در قالب 100 برنامه به سمع شنوندگان می‌رسد.

این برنامه که کاری از گروه علوم قرآنی این شبکه رادیویی است با هدف معرفی الگوهای برتر و موفق جامعه در حوزه علم اندوزی و پاسداشت تلاش‌های ارزشمند آنها، معرفی سبک زندگی قرآنی علمای اسلامی و قرآنی جامعه به ویژه برای نسل جوان و تقویت گرایش مخاطبان به علم اندوزی و تطبیق با عملکرد رفتار قرآنی در جامعه انجام می‌شود.

معرفی آثار علمی عالمان دینی و قرآنی، اشاره کوتاه به زندگی‌نامه آنها، بیان نکات جنبی الگوبخش و زیبا مبتنی بر قرآن از زندگی عادی عالمان دین و پخش یک یا دو فراز زیبا از آیات قرآن متناسب با مطالب بیان شده از جمله موضوعات میان برنامه قله‌های علم است.

یادآور می‌شود، این برنامه با بازسازی و تلفیق دو برنامه ساخته شده در گذشته با عنوان «با فرزانگان» به صورت روایی بازتولید می‌شود. یکی از اهداف برنامه تولید برنامه متناسب با ذائقه مخاطب امروز رادیو و قابلیت پخش در مناسبت‌های تولد و وفات مرتبط با آن عالم است.

برنامه کوتاه «قله‌های علم» به تهیه‌کنندگی سیمرا قنبری و گویندگی رضا خضرایی  و با کارشناسی اساتید مختلف حوزه قرآن از شبکه رادیویی قرآن بر روی موج 100FM به سمع شنوندگان و مخاطبان می‌رسد.

انتهای پیام
captcha