اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن و نماز مدارس کردستان
کد خبر: 3938740
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

اعلام زمان برگزاری مسابقات قرآن و نماز مدارس کردستان

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش کردستان از اعلام زمان برگزاری سی‌‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس استان کردستان خبر داد و گفت: هفته آخر آذرماه مصادف با هفته قرآن و عترت مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات آغاز می‌شود.

نعمت‌الله مرادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سی‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان استان کردستان هفته آخر آذرماه با برگزاری مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات آغاز خواهد شد.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط موجود و عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس تمام مراحل این دوره از مسابقات قرآنی به صورت مجازی برگزار می‌شود که در حال حاضر کار ثبت‌نام دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

مرادی بیان کرد: در حال حاضر کتاب‌ها و منابع مورد نیاز این دوره از مسابقات در اختیار آموزش‌و‌پرورش قرار گرفته و کار توزیع آن بین دانش‌آموزان استان کردستان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در تعدادی از این منابع با توجه به استقبال دانش‌آموزان استان کردستان از این دوره از مسابقات کمبود وجود دارد، اعلام کرد: این منابع به وزارتخانه سفارش داده شده و به زودی منابع مورد نیاز در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

مرادی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رویدادهایی هفته قرآن و عترت برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان است که امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه سی‌‌و‌نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: مرحله شهرستانی نیز در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش کردستان در پایان یادآور شد: در مورد زمان برگزاری مرحله استانی این دوره از رقابت‌های قرآنی به دلیل همزمانی با انتخابات تاکنون تصمیم گیری نشده و منتظر اعلام وزارتخانه هستیم.

انتهای پیام
captcha