آموزش غیرحضوری حفظ تخصصی قرآن در مؤسسه پیروان وحی الهی
کد خبر: 3939073
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

آموزش غیرحضوری حفظ تخصصی قرآن در مؤسسه پیروان وحی الهی

دوره آموزش غیرحضوری قرآن کریم در مؤسسه پیروان وحی الهی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، کلاس‌های حفظ تخصصی غیرحضوری و مجازی قرآن با تدریس مرتضی جهانگرد از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت پیروان وحی الهی تهران برگزار می‌شود.

این دوره ویژه بانوان از گروه سنی هفت سال به بالاست که با هدف ایجاد انگیزه در حفظ قرآن، مشاوره خانواده براساس الگوهای اسلامی انجام می‌گیرد. برنامه‌ریزی متناسب با حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت، پشتیبانی و ارزیابی مداوم مربیان، برنامه‌ریزی متناسب با زمان و شرایط شخص، مشاوره مستقیم با کارشناسی حفظ، ارائه دفتر برنامه‌ریز و هدف‌گذاری، برگزاری آزمون به صورت حضوری و غیرحضوری و تربیت مربی از بین واجدان شرایط علاقه‌مند از جمله ویژگی‎های این دوره است.

دوره فوق بستری را برای حضور علاقه‌مندانی که به دلیل موانعی چون شغل، تحصیل، بُعد مسافت و عدم امکان دسترسی به اساتید و کلاس‌ها از بهره‌مندی از کلاس‌های حفظ بازمانده‌اند، فراهم کرده است، به گونه‌ای که روزانه با صرف 20 دقیقه، می‌توانند طبق جدول زمان‌بندی برنامه حفظ خود را دنبال کنند.

واجدین شرایط برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه از ساعت 11 تا 17 با شماره 09368046982 تماس بگیرند و یا به کانال مؤسسه در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام به نشانی peyrovan_vahi_elahi مراجعه کنند.

یادآور می‌شود،‌ مؤسسه پیروان وحی الهی از سال 1384 فعالیت خود را در منطقه شادآباد تهران آغاز کرده است و تاکنون موفق به برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی با رویکرد حفظ کرده است. این مؤسسه در منطقه ۱۸ تهران، شادآباد، خیابان امینی، خیابان شاکری، کوچه حبیبی، پلاک ۵ قرار دارد.

انتهای پیام
captcha