آتش زدن کلیسای قدس تکمیل پروژه اشغالگری و یهودی‌سازی است
کد خبر: 3939080
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

آتش زدن کلیسای قدس تکمیل پروژه اشغالگری و یهودی‌سازی است

جبهه خلق برای آزادی فلسطین تأکید کرد: پاسخ به تداوم جرایم صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن کودک فلسطینی و سعی در آتش زدن کلیسای قدس در راستای طرح تکمیل پروژه تقویت اشغالگری، یهودی‌سازی و الحاق است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المیادین، جبهه خلق برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه‌ای درباره تداوم تجاوز و کشتار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان هشدار داد.

در این بیانیه آمده است: جنایت نظامیان رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن کودک 12 ساله فلسطینی و اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست در به آتش کشیدن کلیسای الجثمانیه در راستای طرح تکمیل پروژه تقویت اشغالگری، یهودی‌سازی و الحاق است. راه پاسخ به این جنایات، انتفاضه مردمی و فعال کردن همه اشکال مقاومت است.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه «علی علایه»، کودک دوازده ساله فلسطینی و اهل روستایی نزدیک رام‌الله را در مرکز کرانه باختری هدف گلوله قرار دادند و به شهادت رساندند.

یک شهرک‌نشین صهیونیست هم جمعه، 14 آذر، با ورود به کلیسای الجثمانیه در نزدیکی منطقه «جبل زیتون» و ریختن مواد آتش‌زا بر روی صندلی‌های چوبی، سعی داشت آنجا را به آتش بکشد، اما مسلمانان ورود کردند و مانع شدند و با وجود این بخش‌هایی از صندلی‌های کلیسا به طور جزئی آتش گرفت و سوخت.

وزارتخانه‌های اوقاف و خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین هم ضمن محکوم کردن اقدام صهیونیست‌ها برای به آتش کشیدن کلیسا از جامعه بین‌المللی خواستند که اقدامی عملی برای کوتاه کردن دست تروریست‌های اسرائیلی از مقدسات انجام دهد. 

انتهای پیام
captcha