۱۶ آذر؛ یادآور دلیری دانشجویان بصیر و حق‌طلب
کد خبر: 3939124
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

۱۶ آذر؛ یادآور دلیری دانشجویان بصیر و حق‌طلب

۱۶ آذر، یادآور دلیری دانشجویان آگاه و با بصیرت، زمان‌شناس، دردآشنا و دغدغه‌مند نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی همراه با آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی و حق‌خواهی فارغ از هرگونه جناح‌بندی و گروه‌گرایی است.

به گزارش ایکنا از کردستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان طی بیانیه‌ای فرارسیدن ١٦ آذرماه روز دانشجو را تبریک گفت. متن بیانیه به این شرح است:

«16 آذر؛ یکی از روزهای غرورآفرین و افتخارآمیز در تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جنایتکار است که در آن جوانان آزاده و آگاه پرچم بیزاری از تاریکی‌ها و ظلم و استبداد را بر دوش کشیده و چراغ بیداری و آزادی‌خواهی را روشن کردند.

در چنین روزی شهیدان مهدی شریعت‌رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی در اعتراض به سفر نیکسون به ایران، در برابر گلوله‌های رژیم منحوس پهلوی سینه سپر کرده و عهدنامه خود را با اسلام و مبارزه با ظالمان با سرخی خونشان امضا کردند.

16 آذر یادآور دلیری دانشجویان و روز تکریم این قشر نخبه جامعه است و این چشمه جوشان، به عنوان یک جریان آگاه و با بصیرت، زمان‌شناس، دردآشنا و دغدغه‌مند نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی همراه با آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی و حق‌خواهی فارغ از هرگونه جناح‌بندی و گروه‌گرایی نقش‌آفرینی می‌کند و شهیدانی همچون دکتر فخری‌زاده را به ساحت نظام و ولایت تقدیم می‌دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم 16 آذر 1332، روز دانشجو را به همه دانشجویان فرهیخته و با بصیرت تبریک عرض نموده و اعتلای این قشر فرهیخته را در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همراه با اتکال به خداوند منان، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری و تلاش به منظور رسیدن به قله‌های علم و ایمان و مکارم اخلاقی، از خداوند متعال خواهان است.»

انتهای پیام
captcha