آیت‌الله قبلان: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شرعاً حرام است
کد خبر: 3939443
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

آیت‌الله قبلان: عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شرعاً حرام است

رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و مسیحیان، تأکید کرد که عادی‌سازی روابط با این رژیم شرعاً حرام و عملاً باطل است.  

به گزارش ایکنا به نقل از النشره، آیت‌الله عبدالامیر قبلان، رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در سخنانی با بیان اینکه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی عملاً باطل و شرعاً حرام است، از ملت‌های عرب خواست تا هرگونه اقدام در این راستا را بی‌اثر کنند.
 
وی افزود: عادی‌سازی روابط علاوه بر اینکه خیانت به امت اسلامی و فداکاری‌های این امت است، راه را برای اجرای طرح معامله قرن به منظور از بین بردن مسئله فلسطین هموار می‌کند؛ از این رو به شدت خواستار تحریم کالاها و تولیدات اسرائیلی و ایستادگی در برابر هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با این رژیم جنایتکار هستیم.
 
این عالم شیعی لبنانی در ادامه، تلاش یکی از صهیونیست‌ها برای آتش زدن کلیسای «الجثمانیه» در قدس شرقی را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام تروریستی ناشی از کینه صهیونیست‌ها نسبت به مقدسات دینی مسلمانان است و در راستای نقشه برنامه‌ریزی شده برای یهودی‌سازی قدس و نابودی مقدسات اسلامی انجام می‌شود و سعی دارند با این اقدام نژادپرستانه مسلمانان و مسیحیان را از فلسطین آواره کنند.
 
آیت‌الله قبلان در پایان از همه مسلمانان و مسیحیان خواست تا در مقابل ایدئولوژی خصمانه صهیونیست‌ها که به مرکزی برای توطئه علیه کشورها و ملت‌ها و فتنه‌انگیزی و حمایت از تروریست‌ها تبدیل شده است، ایستادگی کنند.
انتهای پیام
captcha