مؤسسات قرآنی بوشهر، یاری‌رسان سیل‌زدگان می‌شوند
کد خبر: 3939805
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

مؤسسات قرآنی بوشهر، یاری‌رسان سیل‌زدگان می‌شوند

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر از اعلام فراخوانی ویژه مؤسسات قرآنی استان به‌منظور کمک به مناطق سیل‌زده استان خبر داد.

ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا، از اعلام فراخوان این اتحادیه برای جمع‌آوری کمک از مؤسسات قرآنی سراسر استان برای مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: بیش از 7 مجموعه قرآنی شامل خانه‌های قرآن و مؤسسات قرآنی در مناطق سیل‌زده استان قرار دارند.

وی افزود: فراخوانی را برای مؤسسات قرآنی سراسر استان اعلام کرده‌ایم تا بسته‌های معیشتی و کمک‌های مردمی را آماده کنند. در حال شناسایی و رصد مجموعه خسارت‌ها، ظرفیت‌ها و جامعه هدفمان به منظور کمک‌رسانی هستیم.

مرادی بیان کرد: مؤسسات قرآنی در مناطق سیل‌زده آسیب ندیده‌اند؛ اما جامعه هدف ما مربیان و قرآن‌آموزانی هستند که در شهر وحدتیه، بخش‌هایی از شهرستان دشتستان، پشت کوه برازجان و بخش تنگ ارم سکونت دارند و آسیب دیده‌اند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بوشهر با ذکر این نکته که اکثر مؤسسات قرآنی استان اعلام آمادگی کرده‌اند و در حال جمع‌آوری کمک‌ها هستیم، گفت: کارشناس قرآنی‌مان در شهرستان دشتستان را فراخوانده‌ایم تا اطلاعات دقیق‌تر، بهتر و بیشتری داشته باشیم. دوشادوش گروه‌های جهادی به جامعه هدفمان که آسیب‌دیدگان حوزه قرآنی هستند، یاری خواهیم رساند.

انتهای پیام
captcha