جشنواره «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم» در عراق برگزار می‌شود
کد خبر: 3940037
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

جشنواره «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم» در عراق برگزار می‌شود

به همت رایزنی فرهنگی ایران در بغداد جشنواره ادبی هنری «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی» در عراق برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در آستانه سالگرد شهادت علمداران بزرگ جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به همت رایزنی فرهنگی ایران در بغداد جشنواره ادبی هنری «رهبران پیروزی و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی» در عراق برگزار می‌شود.

این جشنواره در سه محور ادبی، هنری و رسانه‎ای برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند آثار تولیدی خود را  به زبان عربی از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 009647821099917 ارسال کنند.

مهلت نهایی ارسال آثار 6 دی ماه 99 اعلام شده است. به نفرات برتر هدایای نفیسی از سوی یکی از مؤسسات فرهنگی در عراق اعطا خواهد شد. نتایج جشنواره نیز در ۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۶ دی ماه ۹۹) اعلام خواهد شد.

شرکت‎کنندگان می‌توانند تولیدات فکری و ادبی خود را با الهام‌گرفتن از راهی که این دو شهید مقاومت ترسیم کرده‌اند، ارائه کنند.

عناوین ارائه تولیدات فرهنگی و ادبی در این جشنواره شامل «زندگی دو شهید مقاومت و قهرمانان مبارزه با تروریسم جهانی»، «دفاع از حقوق مظلومان؛ پیام شهدای مقاومت»، «شهدای مقاومت براداران ایمانی و جهاد و ولایتمداری هستند» و «نقش شهدای مقاومت در نشر فرهنگ مقاومت و شهادت» است.

انتهای پیام
captcha