معرفی سیره نبوی به روایت اهل سنت در «نشر بنگال»
کد خبر: 3940476
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

معرفی سیره نبوی به روایت اهل سنت در «نشر بنگال»

کتاب «نبی جهانی» نوشته مولانا عبدالاول با محوریت سیره نبوی به روایت اهل سنت با ترجمه بنگالی در دوازدهمین شماره از ماهنامه «نشر بنگال» معرفی شد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در دوازدهمین شماره از ماهنامه «نشر بنگال» که با هدف رصد و پایش جامعه و فرهنگ بنگلادش در حوزه نشر کتاب طراحی شده است؛ کتاب‌های جدیدی که در بنگلادش و به زبان‌های بنگالی و یا انگلیسی به چاپ رسیده‌اند، معرفی می‌شوند.

در این شماره از ماهنامه «نشر بنگال»، کتاب «نبی جهانی» نوشته مولانا عبدالاول با ترجمه بنگالی که از سوی انتشارات شیخا داکا منتشر شده، معرفی شده است.

این کتاب درباره زندگی حضرت رسول گرامی اسلام(ص) است و تقریباً تمام جوانب زندگی آن حضرت در آن منعکس شده و مطابق با روایات اهل سنت است.

زمان شیرخوارگی، طفولیت، نوجوانی، زندگی در مکه و سفر به شام، واقعه معراج، هجرت به مدینه، جنگ‌ها، اطلاعات شخصی، پیش‌بینی‌ها درباره شهادت خلیفه عمر و امام علی(ع) و نیز پیشگویی در مورد امامت امام حسن(ع) و پیشگویی شهادت امام حسین(ع)، پیش‌بینی‌ها درباره یزید، حجاج بن یوسف، مختار ثقفی و  ... از بخش‌های مختلف این کتاب است.

انتهای پیام
captcha