به گزارش ایکنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه گفت: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حملونقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است بهترین خدمات رسانی را به شهروندان و مسافران ارائه دهد. اما نقص فنی در برخی از قطارها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطارها انجام میدهیم شاهد آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه صبح امروز یكشنبه 23 آذر با قطعی شبكه ارتباطی در خط 5 روبهرو شدیم و تلاش کارشناسان فنی برای رفع نقص فنی پیش آمده كمی طولانی شد و قطار ساعت 8:30 اعزام شد، گفت: برای كاهش ازدحام جمعیت قطار سریع السیر فوق العاده در خط ۵ اعزام شد.
مدیرعامل شركت بهرهبرداری متروی تهران و حومه با تأکید بر اینکه در صورت بروز اختلال فنی همكاران ما تمركز خود را برروی رفع اختلال میگذارند، تصریح كرد: تکریم ارباب رجوع وظیفه ماست و اگر پرسنل ایستگاههای خط پنج برخورد نامناسبی داشتندعذر خواهی میكنم.
وی تصریح كرد: شركت بهرهبرداری متروی تهران و حومه همواره مشتری مداری را سرلوحه كار خود قرار داده و شهروندان میتوانند از طریق سامانههای ارتباطی مختلف از جمله سامانه پیام کوتاه 30004277 و سامانه تلفن گویا88740163-6، طریق ایمیل info.metro@tehran و تلفن ارتباطات مردمی66712216 انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا پیگیری لازم را انجام دهیم.
انتهای پیام