راه‌اندازی نخستین بیمارستان اسرائیلی در امارات
کد خبر: 3941299
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

راه‌اندازی نخستین بیمارستان اسرائیلی در امارات

یک رسانه‌ صهیونیستی اعلام کرد که به زودی نخستین بیمارستان اسرائیلی برای ارائه خدمات پزشکی به امارات در دبی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، شبکه i24news تلویزیون اسرائیل، اعلام کرد: گروه پزشکی «التداوی» امارات در دبی، به منظور افزایش خدمات پزشکی تل‌آویو به امارات همکاری خود را با مرکز پزشکی اسرائیلی «شیبا» آغاز کرده است.
 
شبکه فوق افزود: این طرح مشترک نخستین بیمارستان اسرائیلی خواهد بود که به منظور ارائه خدمات پزشکی به امارات، در این کشور تأسیس خواهد شد.
 
این شبکه ادامه داد: بیمارستان اسرائیلی مذکور با گروه پزشکی «التداوی» امارات از طریق ارائه مشاوره‌های پزشکی در محل بیمارستان یا مشاوره مجازی همکاری خواهد کرد.
 
انتظار می‌رود که این پروژه مشترک در ژانویه 2021 میلادی آغاز به کار کند و مرکز التداوی در دبی، در ابتدا در یک کلینیک ویژه بیماران دیابتی خدمات تشخیص بالینی را از طریق گفت‌وگوی مستقیم با پزشکان مرکز اسرائیلی شیبا، ارائه خواهد داد. این پزشکان پس از آن نیز به صورت روزانه با استفاده از فناوری پزشکی پیشرفته وضعیت بیماران را از راه دور رسیدگی می‌کنند.
 
هر یک از مراکز شیبا و التداوی خدمات پزشکی گذشته خود را توسعه خواهند دارد به گونه‌ای که شیبا به یک بیمارستان کاملاً فعال تبدیل خواهد شد و خدمات پزشکی گسترده‌ای در امارات ارائه خواهد کرد.
 
گفتنی است، این اقدامات در راستای توسعه روابط امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.
 
وزرای خارجه امارات و بحرین، شهریورماه سال جاری با حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، توافقنامه ننگین عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید امضا کردند.
 
این توافقنامه با واکنش شدید کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شد و بیشتر کشورهای جهان عادی‌سازی این روابط را محکوم کردند.
انتهای پیام
captcha