قبله‌گاه نخست مسلمانان به رغم تعرضات صهیونیست‌ها همچنان باقی است
کد خبر: 3941818
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
خطیب مسجدالاقصی:

قبله‌گاه نخست مسلمانان به رغم تعرضات صهیونیست‌ها همچنان باقی است

هزاران فلسطینی امروز نماز جمعه را در محوطه‌ها و صحن‌های مسجد مبارک الاقصی در سایه اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا اقامه کردند.

قبله‌گاه نخست مسلمانان به رغم تعرضات صهیونیست‌ها همچنان باقی است
به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس و اراضی اشغالی 48 از نخستین ساعات امروز راهی معراجگاه نبی مکرم اسلام شدند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس با دایر کردن پست‌های بازرسی در ورودی‌های مسجدالاقصی و بررسی مدارک شناسایی فلسطینیان سعی در ممانعت از ورود آنان به داخل این مکان مقدس را داشتند.
 
شیخ یوسف ابوسنینه، خطیب مسجدالاقصی در جریان ایراد خطبه‌های نماز جمعه ضمن تمجید از حضور همیشگی فلسطینیان ساکن بیت‌المقدس در مسجدالاقصی گفت که همگان به این واقعیت گواهی می‌دهند که فلسطینیان ساکن قدس همواره از مسجدالاقصی پاسداری می کنند.
 
وی اضافه کرد که خوشا به حال کسانی که جان خود را وقف خدا کرده و در مسجد مبارک الاقصی اعتکاف می‌کنند و به راز و نیاز با معبود جهانیان می‌پردازند.
 
ابوسنیه یادآور شد که فلسطینیان ساکن بیت‌المقدس صاحبان مسجدالاقصی هستند و به رغم آن همه تجاوزات و جنایات پایداری و ایستادگی می‌کنند.
 
شیخ ابوسنینه تصریح کرد که مسجدالاقصی به  رغم آن همه تعرضات اشغالگران صهیونیست به این مکان مقدس و تلاش‌های تل آویو در راستای سیطره بر آن و تبعید نیروهای مؤمن و خداجو در آن همچنان باقی است.

وی در ادامه فلسطینیان ساکن بیت‌المقدس را به حضور دایمی در این محوطه‌ها و صحن‌های مسجدالاقصی و پاسداری از آن فراخواند.
انتهای پیام
captcha