نگاهی به وصیت‌نامه شهید «ایاز قربانی»
کد خبر: 3942474
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
همگام با شهدای سلامت فارس / ۱۶

نگاهی به وصیت‌نامه شهید «ایاز قربانی»

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «ایاز قربانی» آمده است: «آیا یارى کردن امام یعنى سخن او را در هر تابلویى، نوشتن، زینت کردن و در بالاى سر نصب کردن؟ آیا زندگى اجتماعى یعنى حیله و نیرنگ و دورویى»؟

مجموعه سلامت فارس در طول سال‌های دفاع مقدس، در کنار خدمات پشتیبانی در جبهه‌های حق علیه باطل و خدمت به رزمندگان غیور میهن در بهداری‌ها و بیمارستان‌های صحرایی، شهدای گرانقدری را به این انقلاب تقدیم کرده که در روزهای دوشنبه هر هفته با این آلاله‌های جاویدان آشنا می‌شویم. در این شماره بخشی از وصیت نامه شهید «ایاز قربانی» را مرور می کنیم.

شهید ایاز قربانی

تاریخ و محل ولادت : ۵/۶/۱۳۴۴- ده خیر علیا از توابع جنت شهر داراب

تاریخ و محل شهادت : ۲۳/۳/۱۳۶۷- شلمچه عملیات کربلای ۵

رشته تحصیلی: علوم آزمایشگاهی شیراز ورودی ۱۳۶۴

گذری بر وصیت‌نامه شهید

... مگر امام حسین(ع) یک انسان آزاده نبود؟ چه کسى او را یارى کرد؟ مگر امام عزیز و نور چشم ما یک انسان اسوه و یک الگوى نیکى و انسانیت نیست؟ پس چرا با او همکارى نمى‌کنند و یاری‌اش نمى‌کنند؟

آیا یارى کردن امام یعنى سخن او را در هر تابلویى، نوشتن، زینت کردن و در بالاى سر نصب کردن و بعد با همین سخن بر سر امام و یاران امام زدن؟ آیا زندگى اجتماعى یعنى حیله و نیرنگ و دورویى؟

اى خدا من! دیگر از این زندگى اجتماعى سیر شده‌ام و مفتخرم که بگویم اِلهَى وَ رَبّى مَن لِى غَیرُک؟ امیدوارم تو هم به من عنایت فرمایى ...

انتهای پیام
captcha