شهیدان سلیمانی و ابومهدی مکتب زنده جهاد فی سبیل الله هستند
کد خبر: 3943459
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
شیخ عیسی قاسم:

شهیدان سلیمانی و ابومهدی مکتب زنده جهاد فی سبیل الله هستند

روحانی برجسته بحرینی، شهیدان سلیمانی و ابومهدی را مکتب زنده جهاد واقعی توصیف کرد و گفت: این دو مرد عشق به شهادت در راه خدا را در نسل‌های بعد خودشان برمی‌انگیزانند و هر بار که نام آنها به میان آید، ضرورت جهاد و بزرگی آن و ارزش شهادت و والایی مقام شهید یادآور می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المیادین، در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی، شیخ عیسی قاسم، روحانی دینی بحرینی تأکید کرد که این دو شهید با جهاد و توانمندی‌های متنوع خود، رژیم زورگو و طاغوتی بزرگ آمریکا و اسرائیل را که دست‌پرورده آن است، به وحشت انداختند.

این روحانی برجسته تأکید کرد: شهیدان سلیمانی و المهندس، مکتب زنده جهاد حقیقی و صادقانه و شکوهمندانه هستند. آنها عشق به شهادت در راه خدا را در نسل‌های بعد خودشان برمی‌انگیزانند و هر بار که نام آنها به میان آید، ضرورت جهاد و بزرگی آن و ارزش شهادت و والایی مقام شهید یادآور می‌شود.

شیخ قاسم طی نطقی در مراسم یادبودی که بحرینی‌های مقیم قم در نخستین سالروز شهادت حاج سلیمانی و المهندس و همرزمانشان در این شهر برگزار کردند، گفت: استاد حاج قاسم سلیمانی، شاگرد بزرگ خود ابومهدی را مایه افتخار ایمان و جهاد می‌دانست و ابومهدی هم حاج قاسم را استاد و الگوی بزرگ خود و معشوق خود در مسیر الهی توصیف می‌کرد.

این روحانی برجسته بحرینی تصریح کرد: ما امروز در برابر دو مرد قرار داریم که جهاد عظیم و بی‌نظیرشان و توانایی‌های متنوع آنها رژیم طاغوتی بزرگ و زورگوی آمریکا و دست‌پرورده آن دشمن صهیونیستی را به وحشت انداخت. این دو مرد بزرگ بی‌هیچ سستی و بی‌قراری با آمریکا و رژیم صهیونیستی، داعش و جبهه نفاق مبارزه کردند.

انتهای پیام
captcha