برگزاری راهپیمایی گرامیداشت یاد فرماندهان شهید در بغداد
کد خبر: 3943479
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

برگزاری راهپیمایی گرامیداشت یاد فرماندهان شهید در بغداد

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی سالگرد ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در میدان التحریر بعداد که از سوی سازمان الحشد الشعبی برگزار شده بود، قصاص خون فرماندهان شهید از آمریکا را خواستار شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، به مناسبت نخستین سالگرد ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی و جمعی از همرزمانشان، ده‌ها نفر از نیروهای سازمان الحشد الشعبی و شهروندان عراقی، راهپیمایی باشکوهی را در میدان «التحریر» مرکز بغداد در محکومیت این اقدام تروریستی آمریکا برگزار کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در حالی که تشییع پیکرهای نمادین شهدای حمله تروریستی آمریکا را انجام می‌دادند، خواهان قصاص قاتلان قربانیان این حمله و گرفتن انتقام خونشان از آمریکا شدند.

خودروهایی نظامی نیز در محل برپایی راهپیمایی برای حفاظت از معترضان مستقر شده بودند.

نظامیان تروریست آمریکایی 13 دی 98 فرمانده وقت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی و جمعی از هم‌رزمانشان را در نزدیکی فرودگاه بغداد طی یک حمله هوایی به شهادت رساندند.

پارلمان عراق هم 15 دی 98 به تلافی این اقدام تروریستی آمریکا، طرح لازم‌الاجرای اخراج نظامیان خارجی از خاک عراق را تصویب کرد.

انتهای پیام
captcha