تقدیر آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از دانشمند علوم قرآنی
کد خبر: 3944318
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷

تقدیر آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از دانشمند علوم قرآنی

آیت‌الله صافی گلپایگانی طی تماس تلفنی با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر حجتی، از فعالیت‌های قرآنی وی، تجلیل و تقدیر کرد.

تقدیر آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از دانشمند علوم قرآنیبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی، این مرجع تقلید در این تماس تلفنی، ترویج و نشر معارف نورانی قرآن را از مهمترین اقداماتی برشمردند که جهت معرفی اسلام و شیعه و همچنین نشر معارف نورانی اهل البیت (ع) لازم است.
 
ایشان، با بیان اینکه نوشتن در عرصه قرآن و احادیث از توفیقات بزرگی است که نصیب برخی انسان‌ها می‌شود، تاکید کرد: باید با تلاش و سعی بیشتر جهت ترویج این تعالیم حیات‌بخش، قدردان این نعمت الهی بود.
 
این مرجع تقلید با تجلیل از آثار مکتوب و فعالیت‌های فرهنگی چهره ماندگار علوم قرآن و حدیث حجت‌الاسلام و المسلمین حجّتی، اقدامات ایشان را در معرّفی قرآن این کتاب سعادت‌بخش زندگی، بسیار قابل تقدیر دانست.
 
آیت‌الله صافی، در پایان این تماس تلفنی، برای سلامتی و توفیقات روزافزون این نویسنده محترم دعا کرد.
 
حجت‌‌الاسلام و المسلمین حجّتی، با ارائه گزارشی مختصر از دیگر فعالیت‌های قرآنی حدیثی خود، ضمن تشکر وافر از اینکه مرجعیت شیعه، قدردان فعالیت‌های قرآنی حدیثی محققان و پژوهشگران است، سلامتی و طول عمر با عزّت ایشان را از خداوند متعال مسألت کرد.
انتهای پیام
captcha