برگزاری محفل ادبی «فصل بیعت» در فرهنگسرای بانوان اردبیل
کد خبر: 3944907
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

برگزاری محفل ادبی «فصل بیعت» در فرهنگسرای بانوان اردبیل

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل، گفت: محفل ادبی و هنری «فصل بیعت» همزمان با شب شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار شد.

برگزاری محفل ادبی «فصل بیعت» در فرهنگسرای بانوان اردبیلمصطفی قهرمانی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، در حاشیه محفل ادبی و هنری «فصل بیعت» که همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در فرهنگسرای بانوان استان برگزار شد، گفت: بزرگداشت مقام حاج قاسم سلیمانی به زبان هنر کمترین کاری بود که می‌توانستیم در راستای ارج نهادن به ایثار و فداکاری‌های این مجاهد فی سبیل الله انجام دهیم.

وی با اشاره به اهمیت و نقش هنر در ماندگاری و بین‌المللی کردن رویداد‌ها و اتفاقات در جهان امروزی، افزود: در این محفل ادبی و هنری ۱۴ شاعر برجسته پیشکسوت و جوان استان اردبیل سروده‌های خود در رثای سردار دل‌ها ارائه کردند.

قهرمانی تصریح کرد: این محفل ادبی و هنری، همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، در فرهنگسرای بانوان استان با حضور سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان، حجت‌الاسلام اکبر قیامی، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل، جواد انصاری رئیس شورای شهر اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل و جمعی از هنرمندان و شاعران برجسته استان بصورت مجازی و حقیقی در محل فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل، از رونمایی مجموعه داستان مقاومت تحت عنوان خط سرخ به کوشش دکتر مهرداد جلیلی کیا خبر داد و گفت: در این مراسم نمایشنامه صوتی قسم به زیتون نیز رونمایی شد.

وی از اجرای زنده خوشنویسی وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی در این محفل ادبی خبر داد و اظهار کرد: بهمن حیدری از اساتید هنر خوشنویسی استان اردبیل، در این برنامه قسمتی از وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی را کتابت و به حاضرین اهدا کرد و در پایان محفل ادبی و هنری فصل بیعت از استاد عسگر شاهی و برگزیدگان جشنواره شعر سرباز ولایت تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha