اختتامیه جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود
کد خبر: 3945421
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

اختتامیه جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای فردا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، مراسم اختتامیه بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌‌ای دوشنبه، ۱۵ دی‌ماه از ساعت 10 تا 12 به صورت ویدئوکنفرانس و به میزبانی دانشگاه همدان برگزار می‌شود.

در این مراسم حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئوکنفرانسی به بیان سخنانی خواهد پرداخت. همچنین ابراهیم صالحی‌عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، رضا مهدی، معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و جمع دیگری از مدیران این دانشگاه حضور مجازی خواهند داشت.

مرحله مقدماتی بیست‌وهشتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای بهمن و اسفندماه سال گذشته برگزار شد. در ادامه مرحله نیمه‌نهایی در مردادماه برگزار و نفرات راه‌یافته به مرحله کشوری مشخص شدند. مقرر بود این‌ مراسم، پیش از این برپا شود که شیوع کرونا چندین بار آن را به تعویق انداخت.

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی دارای سه دبیرخانه مجزا بود. دبیرخانه بخش آوایی در استان همدان مستقر شد و مراسم اختتامیه مسابقات نیز از سوی این دبیرخانه برگزار می‌شود. دومین دبیرخانه مربوط به بخش‌های فناوری، ادبی و پژوهشی بود که در استان سمنان مستقر شد و دبیرخانه سوم‌ نیز به بخش هنری اختصاص داشت و در استان مازندران استقرار یافت.

یادآور می‌شود، در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، علاوه بر معرفی نفرات برتر رشته‌ها و بخش‌های مختلف، نمایندگان این دانشگاه در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که امسال به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

جشنواره ملی قرآن و عترت که سی‌وچهارمین دوره خود را تجربه می‌کند در گذشته و تا دوره بیست‌و‌چهارم از سوی جهاددانشگاهی برگزار می‌شد.

انتهای پیام
captcha