مرحله کشوری جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود
کد خبر: 3945863
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
طی ۲۳ تا ۲۵ دی‌؛

مرحله کشوری جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور از برگزاری مرحله کشوری بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌ نور خبر داد و گفت: این‌ جشنواره به صورت مجازی و طی ۲۳ تا ۲۵ دی‌ماه به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

ناصر محمدی، مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور

ناصر محمدی، مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری مرحله کشوری بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور گفت: پیش از این مرحله کشوری بخش‌های پژوهشی، معارفی، ادبی و هنری برگزار شد و تنها رقابت‌های برخی رشته‌های بخش آوایی باقی مانده است.

وی با اشاره به میزبانی استان یزد از بیست‌وچهارمین دوره افزود: طی ۲۳ تا ۲۵ دی‌ماه رقابت‌های رشته حفظ و قرائت به صورت مجازی برگزار خواهد شد. رقابت بخش آقایان، ۲۳ دی و بخش بانوان نیز ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه خواهد بود.

محمدی با اشاره به شیوه داوری رشته‌های قرائت ترتیل، دعاخوانی و ... گفت: فایل ضبط شده این رشته‌ها به دبیرخانه مسابقات ارسال شده و از سوی هیئت داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اما رقابت‌های رشته حفظ و قرائت از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی است، یعنی در زمان برگزاری مسابقات، داوران از طریق ویدئوکنفرانس با شرکت‌کننده ارتباط می‌گیرند، همچنین مراسم اختتامیه نیز ۳۰ دی‌ماه به شیوه مجازی با محوریت استان یزد برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به استقبال بیش از چهار هزار دانشجو بیان کرد: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور در شش بخش و ۳۲ رشته برگزار و نفرات برتر مرحله کشوری، به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که امسال به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برپا می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha