برگزاری مرحله کشوری بخش معارفی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور
کد خبر: 3934076
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

برگزاری مرحله کشوری بخش معارفی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

مرحله کشوری آزمون بخش معارفی بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور، سه‌شنبه، 20 آبان‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله کشوری بخش معارفی جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری بخش معارفی بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور سه‌شنبه، 20 آبان‌ماه سال جاری همزمان با هفته قرآن و عترت دانشگاه به صورت سراسری و مجازی برگزار خواهد شد.

بخش معارفی جشنواره بیست‌وچهارم در رشته‌های «آشنایی با احادیث اهل‌ بیت(ع)»، «آشنایی با سیره معصومین(ع)»، «آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه»، «آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه»، «حفظ موضوعی قرآن کریم»، «آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم»، «احكام»، «پرسمان معارفی» و «سبک زندگی اسلامی ایرانی» برگزار می‌شود.

در این آزمون سه هزار و 300 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور حضور دارند که از طریق سامانه جامع مسابقات قرآن کریم دانشگاه پیام نور به صورت همزمان و آنلاین برگزار می‌شود. دانشجویانی که قبلاً در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه quranst.pnu.ac.ir در این مسابقه شرکت کنند.

یادآور می‌شود، مرحله کشوری بخش‌آوایی این جشنواره اوایل آذرماه سال جاری به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه پیام نور یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha