شما کسانی هستید که به دعوت امام حسین‌(ع) لبیک می‌گویید
کد خبر: 3945981
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
پیام خانواده شهید ابو‌مهدی المهندس به مردم عراق:

شما کسانی هستید که به دعوت امام حسین‌(ع) لبیک می‌گویید

خانواده شهید «ابومهدی المهندس»، نایب رئیس سابق سازمان حشد الشعبی عراق در پیامی به مردم عراق از مشارکت گسترده آنها در نخستین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی تقدیر و تشکر کرد و گفت: شما کسانی هستید که دعوت امام حسین(ع) را لبیک می‎گویید.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از نینا نیوز، خانواده شهید «ابومهدی المهندس»، نایب رئیس سابق سازمان حشد الشعبی عراق، امروز با صدور بیانیه‌ای که در تقدیر از مشارکت گسترده مردم عراق در نخستین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی صادر شده است، از عراقی‌ها به دلیل برگزاری و شرکت در این مراسم باشکوه تشکر کردند.  

در این بیانیه آمده است: «به ملت بزرگوار عراق و همه کسانی که در برابر رژیم دیکتاتور سابق و نظامیان اشغالگر آمریکا ایستادند و اکنون نیز برای پاکسازی کشور از لوث وجود عناصر تکفیری، بعثی و داعشی تلاش می‌کنند، سلام و درود می‌فرستیم».

در ادامه بیانیه خطاب به مردم عراق گفته شده که خانواده شهید المهندس از وفاداری شما به فداکاری‌های فرماندهان پیروزی و همرزمانشان کمال تقدیر و تشکر را دارد. شما کسانی هستید که دعوت امام حسین(ع) را لبیک می‎گویید و همچون کوهی رفیع و بلند، محکم و استوار هستید.

در پایان بیانیه آمده است: ما به پاس این مواضع شرافتمندانه شما که پایه‌های ظلم و استبداد را به لرزه درآورده است، می‌ایستیم و همسو با مواضع شما به سمت هدف مشترکمان حرکت می‌کنیم و همان‌طور که شهید ابومهدی المهندس گفت، ما با عزم و اراده حسینی، جلوی آمریکا و مزدوران آن خواهیم ایستاد.

سیزدهم دی‌ماه امسال، هزاران نفر از مردم عراق در مراسم باشکوهی که به مناسبت اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان در میدان التحریر بغداد برگزار شد، شرکت و با سر دادن شعارهایی اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور فرماندهان پیروزی را محکوم کردند.

انتهای پیام
captcha