شهادت سردار سلیمانی چهره آمریکا را برای همگان برملا کرد
کد خبر: 3946329
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

شهادت سردار سلیمانی چهره آمریکا را برای همگان برملا کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهادت سردار سلیمانی، چهره دژخیمانه آمریکا را برای همگان برملا کرد و پرده دروغین حقوق بشری آمریکا را کنار زد، چراکه آمریکا کسی را به شهادت رساند که تمام افتخارش مبارزه با تروریست بود.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز، 18 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: این سردار بزرگ در حیات، جهاد و شهادتش خدمات بزرگی به ایران و جهان اسلام ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با کمک یارانش و مردم در سه کشور سوریه، عراق و لبنان امنیت‌ ایجاد کرد، افزود: سردار دل‌ها در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب، شمال غرب و غرب برای آزادسازی مریوان، بانه، سردشت، قصرشیرین، خرمشهر و آبادان با لشکر 21 ثارالله(ع) در کنار رزمندگان جنگید تا دشمنان را از خاک ایران بیرون راند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: شهادت شهید سلیمانی  چهره دژخیمانه آمریکا را برای همگان برملا کرد و پرده دروغین حقوق بشری آمریکا را کنار زد، چراکه آمریکا کسی را به شهادت رساند که تمام افتخارش مبارزه با تروریست بود.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی دارای تفکر، اخلاق و معنویتی بود که برای جوانان کشور ما مطالعه آن بسیار مهم است، چرا که ایران سرزمین تربیت قهرمانان بزرگ است و فرزندانش با مطالعه اخلاقیات، شهید سلیمانی‌ها به دنیا می‌آیند و تربیت می‌شوند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای ما مثل خرازی، صیاد شیرازی، بابایی و غیره از ویژگی‌های اخلاقی شهید قاسم سلیمانی برخوردار بوده‌اند، اعلام کرد: شهید سلیمانی این اخلاقیات را به صورت ویژه داشت و همگان را تکریم می‌کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی با حس مسئولیت در شغل، مأموریت و کار خود سعی می‌کرد با هزینه کمتر، بیشترین دستاورد را داشته باشد و هم خارج از مسئولیتش هم هر جا نیاز بود، حاضر می‌شد و کمک به مردم را مسئولیت خود می‌دانست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: قاسم سلیمانی، نماد برادری برای تمام مسلمانان است و برادریش را با ارائه خدمات در جبهه مقاومت به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به اینکه خون شهید سلیمانی در کالبد کل کشور تزریق شده است، اعلام کرد: یک قیام و خیزش اخلاقی باید در کشور شکل گیرد، چراکه امروزه برخی‌ها منافع شخصی، گروهی، قومی و جناحی را به مردم ترجیح می‌دهند، که این رفتار خارج از شیوه امامان، شهدا و رزمندگان ما بوده است.

سردار رضایی یادآور شد: همه اقوام و گروه‌ها در انقلاب و اداره آن، باید حضور داشته باشند، مکتب قاسم سلیمانی حرفش بعد از خدا، مردم است، چرا که راه رسیدن به خدا را خدمت به مردم می‌داند.

انتهای پیام
captcha