اجرای طرح حفظ مجازی قرآن از سوی مؤسسه نورالهادی
کد خبر: 3946825
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

اجرای طرح حفظ مجازی قرآن از سوی مؤسسه نورالهادی

مدیرعامل مؤسسه نورالهادی خرمشهر از برگزاری طرح «عید تا عید 4» خبر داد و گفت: این طرح حفظ قرآن با عنوان طرح حفظ مجازی قرآن به همراه ارائه برنامه جامع حفظ قرآن اجرا می‌شود.

رضا علی‌پور، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت نورالهادی خرمشهر در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری طرح «عید تا عید 4» خبر داد و بیان کرد: این طرح از تابستان 99 با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز شده و انتهای چهل روز ولادت امام هادی(ع) بوده است و عنوان عید تا عید لوگوی مؤسسه در دوره‌های حفظ در نظر گرفته شده است، هم‌اکنون مشغول برگزاری چهارمین دوره آن هستیم، هر دوره نیز چهل روز به طول می‌انجامد.

وی با بیان اینکه موضوع این دوره‌ها حفظ قرآن از یک تا سه جزء است، درباره شرکت‌کنندگان گفت: شرکت‌کنندگان یا مبتدی یا حافظ قرآن و درصدد ادامه حفظ یا تثبیت هستند. تاکنون استقبال خوبی شده و از 15 استان کشور شرکت‌کننده داشته‌ایم. در دوره‌های قبلی دو کلاس برای بانوان و دو کلاس نیز برای آقایان برگزار کردیم، ولی در دوره جدید به دلیل همزمانی با ایام امتحانات دانشجویان و دانش‌آموزان با دو کلاس کار را آغاز کرده‌ایم. این طرح ویژه سنین 12 تا 30 سال است و به همراه آموزش تجوید، مفاهیم قرآنی و ارائه برنامه جامع حفظ قرآن اجرا می‌شود.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در خرمشهر، خیابان چهل متری، کوچه دانش، بن‌بست دوم واقع شده است.

انتهای پیام
captcha