اختتامیه دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن احسن‌الحدیث برگزار شد
کد خبر: 3946947
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

اختتامیه دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن احسن‌الحدیث برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مراسم اختتامیه دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با حضور سیدمحسن موسوی‌بلده، مدیر مؤسسه احسن‌الحدیث و مهدی نادی، نماینده امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران به صورت غیر حضوری برگزار شد.

این جلسه با تلاوت سیدحسین موسوی‌بلده، قاری و پیشکسوت قرآنی کشورمان آغاز شد و در ادامه سیدمحسن موسوی‌بلده، داور بین‌المللی مسابقات قرآن با اشاره به برگزاری این دوره گفت: این دوره زیربنایی‌ترین دوره ویژه معلمان و مربیان قرآن است و چه بهتر است که معلمان به منظور توانمندسازی و بازآموزی از آن بهره‌مند شوند.

وی در ادامه به تأثیر جذب و هدایت قرآن‌آموزان از سوی معلمان روخوانی و روان‌خوانی نکاتی را ارائه کردند. سپس مهدی نادی، به عنوان مدعو و ناظر دوره یاد شده از ویژگی‌های برگزاری مجازی و غیر حضوری این دوره‌ها نکاتی را ارائه کرد.

یادآور می‌شود، دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن مؤسسه در تکمیل آموزش‌های عمومی و برخی دروس مطالعاتی و غیر حضوری با تدریس سیدیوسف درود در قالب 96 ساعت آموزشی، از 10 دی‌ماه در سامانه امجد جهاددانشگاهی به صورت مجازی برگزار شد. در پایان این دوره نیز به افراد قبول شده در آزمون پایان دوره، مدرک تربیت معلم روخوانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و مؤسسه قرآنی احسن الحدیث اعطا می‌شود.  

مؤسسه احسن‌الحدیث طی ایام کرونایی نیز دوره‌های تربیت مربی قرآن را در کنار سایر کلاس‌های خود، به صورت غیر حضوری برگزار کرده است و در حال حاضر مراحل تکمیل ظرفیت دوره‌های تربیت معلم صوت و لحن و حفظ با حضور اساتید احمد ابوالقاسمی و محمدمهدی بحرالعلوم می‌گذراند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14 تا 18 با شماره‌های 02133326140و 09195526526 تماس بگریند یا از طریق پیام‌رسان تلگرام به نشانی https://t.me/ahsanolhadith_ir جهت ثبت نام به دایرکت پیام دهند.

انتهای پیام
captcha