نکات جذاب پیرامون مسجد در «گلدسته‌های نور»
کد خبر: 3947283
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳

نکات جذاب پیرامون مسجد در «گلدسته‌های نور»

برنامه کوتاه رادیو قرآن با عنوان «گلدسته‌های نور» به معرفی نکات جذاب پیرامون مسجد می‌پردازد.

به گزارش ایکنا، «گلدسته‌های نور» عنوان برنامه کوتاه شبکه رادیویی قرآن است که به همت گروه علوم قرآنی و در ساختاری مستند و طی بازه زمانی 10 دقیقه‌ای به بیان نکات جذاب پیرامون مساجد می‌پردازد.  

معرفی مساجد تراز و معیارهای و مصادیق آن، بیان آیات و روایات کوتاه مرتبط با مسجد از زبان مردم، علما، شهدا و بزرگان، ذکر حکایت‌ها و داستانک‌های کوتاه مرتبط با مسجد، پخش فراز تلاوت آیات مرتبط با مسجد و سرودها و آواهای مرتبط با آن و بیان آثار اقامه نماز در مسجد در گفتار اقشار مختلف مردم از جمله موضوعاتی است که طی این برنامه به آن پرداخته خواهد شد.

این برنامه کوتاه با هدف آشنا ساختن شنوندگان با آیات و روایات مرتبط با مسجد، تولید آثار با محوریت مسجد در رادیو با ساختار جذاب به منظور پیوند بیشتر جوانان با مسجد، زمینه‌سازی برای گرایش بیشتر شنوندگان به حضور در مسجد و همکاری در امور مساجد و توجه دادن مخاطب به نقش مسجد در امور اجتماعی، پخش می‌شود.

برنامه کوتاه «گلدسته‌های نور» به صورت مستندگونه با بهره‌گیری از قطعات مختلف آوایی، کلامی و مردمی از شبکه رادیویی قرآن (موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز) به مدت 10 دقیقه به سمع شنوندگان و مخاطبان می‎رسد.

انتهای پیام
captcha