برگزاری نشست كميته قرآنی ستاد دهه فجر در سمنان
کد خبر: 3947318
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

برگزاری نشست كميته قرآنی ستاد دهه فجر در سمنان

نشست کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان سمنان با حضور اعضا و فعالان قرآنی استان امروز، ۲۳ دی برگزار شد.

ارسالی سه شنبه/ بهره‌مندی از فضای مجازی جهت ترویج آرمان‌های انقلاب

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبیلغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر کل این اداره ظهر امروز، 23 دی در نشست کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان که با حضور اعضا و فعالان قرآنی استان  برگزار  شد گفت: برنامه‌های دهه فجر سال جاری به دلیل شیوع کرونا در بستر مجازی و حقیقی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این موضوع موجب شده تا مؤسسات و خانه‌های قرآنی در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز و یا گسترش دهند که در این راستا بستر مجازی، فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی و قرآنی به خصوص تطبیق آن با زندگی امروز و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

شکری خواستار انسجام‌بخشی به برنامه‌های حوزه قرآنی ستاد دهه فجر استان شد و افزود: باید از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر چه در بستر مجازی و چه حقیقی به کارگرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه برنامه‌ها تلفیقی از مجازی و حضوری خواهند بود یادآور شد: رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و تمام نکاتی که مصوب ستاد کرونا است نیز الزامات است.

شکری خواستار استفاده از ظرفیت‌های مردمی مانند هیئت‌‌های مذهبی، خانه‌های قرآنی شهری و روستایی، مؤسسات و… شد و متذکر شد: برنامه‌های قرآنی برای دهه فجر باید به زودی به کارگروه‌های مرتبط در ستاد دهه فجر ارسال شود تا بررسی روی آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حضور در صحنه مردم همواره برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی واجب است، اظهار کرد: هرچند حضور هیئات‌ مذهبی، تشکل‌های دینی و گروه‌های تأثیرگذار در مراسم دهه فجر طبیعتاً نیاز و خوب است اما حضور گسترده مردمی به نوعی دیگر معنی پیدا می‌کند حال این حضور می‌خواهد در بستر واقعی باشد یا مجازی؛ بنابراین باید به دنبال فراهم کردن برنامه‌هایی با نیازسنجی مخاطبان و گروه‌های مختلف بود.

انتهای پیام
captcha