اجرای پویش «هر خانه یک بیت‌الزهرا» در زنجان
کد خبر: 3947321
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

اجرای پویش «هر خانه یک بیت‌الزهرا» در زنجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به تصمیمات و ابلاغیه‌های ستاد مقابله با کرونا در اجرای برنامه‌های ایام فاطمیه گفت: در این راستا پویش «هر خانه یک بیت‌الزهرا» در زنجان برگزار می‌شود.

اجرای پویش «هر خانه یک بیت‌الزهرا» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، امروز، 23 دی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا فعالیت‌های اجتماعی در راستای کمک‌های مؤمنانه آغاز شده است و باید این کمک‌ها ساماندهی و هدفمند شود.

وی اجرای طرح شهید سلیمانی در کاهش شیوع روند کرونا را تأثیرگذار خواند و گفت: اعمال محدودیت‌های تردد و فعالیت اصناف، ساماندهی خدمت‌رسانی به سالمندان و غربالگری بیماران و در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و تلاش شبانه‌روزی کادر درمان استان دست به دست هم داده تا بتوانیم روند شیوع را کنترل کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر به جز یک شهرستان که در وضعیت نارنجی است، ابراز کرد: هفت شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارد و نباید این شرایط موجب عادی‌انگاری اوضاع شود به همین دلیل ضرورت جامعه رعایت دقیق پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی در همه عناصر و اجزای جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح کرد: بر اساس اعلام قرارگاه ملی کرونا، برگزاری همه تجمعات در وضعیت زرد، نارنجی و قرمز ممنوع است و انتظار می‌رود تأکید و رویکرد برنامه‌ها در فضای مجازی باشد البته این فضا امکان تحت پوشش قرار دادن مخاطبان بیشتری را هم فراهم می‌کند.

وی تأکید کرد: طبق تصمیمات و ابلاغیه‌های ستاد مقابله با کرونا برنامه‌های ایام فاطمیه باید با رویکرد فضای مجازی برگزار شود و در این راستا پویش «هر خانه یک بیت‌الزهرا» در زنجان برگزار می‌شود و هر خانه می‌تواند نماینده یک هیئت مذهبی باشد.

مرادی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده برای دهه فجر امسال، بیان کرد: دهه فجر فرصتی برای انعکاس خدمات، ایجاد وحدت، انسجام، امید و نشاط در جامعه است و برنامه ها باید با این رویکرد تهیه و تدوین شوند.خدمات و اقدامات دستگاه‌های اجرایی طی یک سال گذشته، خدمات دولت و مجموعه نظام است و باید این اقدامات با بهترین ابزارها، به استحضار مردم برسد.

محمدربیع احمدخانی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: یکی از برنامه‌های این وزارتخانه برگزاری نمایشگاه مجازی است که کتاب‌ها با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود و در آینده همه ناشران که تاریخ اعتبار مجوز آن‌ها نگذشته باشد می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کند.

وی با بیان اینکه با هر کارت عضو شتاب خرید کتاب امکان‌پذیر است، افزود: در نمایشگاه کتاب امکان استفاده از بن خرید وجود دارد و همه کتاب‌ها با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود و ناشران می‌توانند با مراجعه به غرفه خود لیست خریداران را مشاهده و تا ۹۲ ساعت آن‌ها را ارسال کنند.

سرپرست اداره کل ارشاد استان زنجان در پایان گفت: کتاب‌های داخلی با تخفیف ۲۰ درصد و کتاب‌های خارجی با تخفیف ۵۰ درصد عرضه می‌شود، همچنین ارسال کتاب برای بازدیدکنندگان در اقصی نقاط کشور رایگان است و تمام فرآیند خرید در یک سایت انجام می‌شود و بازدید از نمایشگاه هم در ۲۴ ساعت شبانه‌روز امکان‌پذیر است که یکی از مزیت‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha