از سرگیری مجمع قاریان قرآن شهرری پس از تعطیلات کرونایی
کد خبر: 3947609
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

از سرگیری مجمع قاریان قرآن شهرری پس از تعطیلات کرونایی

مجمع قاریان قرآن شهرری از جمعه این هفته، 26 دی‌ماه، پس از تعطیلات مرتبط با شیوع کرونا از سرگرفته می‌شود.

به گزارش ایکنا، جلسه آموزش قرآن حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای، قاری ممتاز کشور، با عنوان مجمع قاریان شهرری پس از مدتی تعطیلی با شیوع ویروس کرونا، دوباره از سرگرفته می‌شود.

این جلسه از جمعه‌ این هفته، 26 دی‌ماه، از ساعت ۸ تا ۱۲ در مسجد جامع‌المهدی(عج) شهرری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

این جلسات ویژه عموم آقایان علاقه‌مند و در تمامی مقاطع سنی است و قرآن‌آموزان می‌توانند در رشته‌های تجوید و صوت و لحن زیر نظر این قاری ممتاز به فراگیری قرآن کریم مشغول شوند. بخش ابتدایی این جلسه به سطح مقدماتی است، بخش دوم جلسه به سطح پیشرفته و بخش سوم جلسه به سطح تخصصی(صوت و لحن و تجوید) اختصاص دارد و در بخش انتهایی جلسه، کرسی تلاوت با حضور قاریان بین‌المللی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود،‌ حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای فرزند مرحوم آیت‌الله موسوی درچه‌ای است. وی متولد ۱۳۵۳ در شهر اصفهان است که از کودکی در شهرری ساکن بوده و پس از اخذ دیپلم بنا به توصیه و تأکید مرحوم پدرش، تحصیل را در زمینه علوم اسلامی در حوزه علمیه پی می‌گیرد. وی در کنار فعالیت‌های تحصیلی از فرا گرفتن قرآن نیز غافل نبوده و در حال حاضر به عنوان یکی از قاریان ممتاز کشور شهرت دارد که از سال ۱۳۷۳ جلسات آموزش قرآن کریم را صبح‌های جمعه را برگزار کرده است.

ندا عباسی

 

انتهای پیام
captcha