برگزیدگان مسابقه «به وقت حاج قاسم» معرفی شدند + اسامی
کد خبر: 3947624
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

برگزیدگان مسابقه «به وقت حاج قاسم» معرفی شدند + اسامی

مراسم قرعه‌کشی انتخاب برگزیدگان مسابقه «به وقت حاج قاسم» به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران برگزار شد.

برگزیدگان مسابقه «به وقت حاج قاسم» معرفی شدند + اسامیبه گزارش ایکنا؛ مراسم قرعه‌کشی و اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه سراسری «به وقت حاج قاسم» که به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران و همزمان با ایام شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی راه‌اندازی شد، عصر امروز چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه در محل خانه کتاب جهاددانشگاهی تهران و کافه کتاب دارالقرار برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمال رحیمیان، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران، مسعود حبیبی، رئیس جهاددانشگاه واحد علوم پزشکی تهران، محمدحسین حسنی، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و شماری از معاونین فرهنگی دانشگاه‌ها و نهاد‌های شرکت‌کننده برگزار شد، رحیمیان در سخنانی ضمن قدردانی از سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد، اظهار کرد: فرایند اجرایی برگزاری مسابقه ملی «به وقت حاج قاسم» از ۶ دی‌ماه آغاز شد که امروز از میان شرکت‌کنندگانی که ۷۰ درصد امتیاز مسابقه را کسب کرده‌اند، ۳۰ نفر به قید قرعه انتخاب می‌شوند.
برگزیدگان مسابقه «به وقت حاج قاسم» معرفی شدند + اسامی
مسعود حبیبی، رئیس جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران نیز در سخنانی بیان کرد: در ایام شهادت سردار سلیمانی و یاران ایشان، عکس‌های متعددی از سردار سلیمانی منتشر شد. یکی از این عکس‌ها سلام نظامی سرداران به مقام معظم رهبری است و تصویری از سردار سلیمانی در این عکس که دست دیگر خود را به نشانه ارادت بر سینه نهاده است. حاج قاسم خود را فدایی رهبری می‌دانست و از آرامش و آسایش خود در این مسیر گذشت.

حبیبی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید الگویی برای همه مسئولان و صاحبان قدرت در کشور باشد و مبادا این‌گونه باشد که رهبری را خرج خواسته‌های خودمان کنیم. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین چیز که جان است را فدای امنیت و ایمنی مردم و ملت منطقه کرد. ایشان اسطوره ماست. ملتی پایدار است و هویت خواهد داشت که قهرمانان خود را ارج نهد.
برگزیدگان مسابقه «به وقت حاج قاسم» معرفی شدند + اسامی
بر اساس این گزارش، بیش از ۱۲ هزار شرکت‌کننده در مسابقه بزرگ خوانش وصیت‌نامه سیاسی-معنوی سردار دل‌ها، با عنوان «به وقت حاج قاسم» به‌منظور پاسداشت نقش محوری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت(ع)، کشور‌ها و مردم منطقه و مقابله با عملکرد ضدانسانی و ضدامنیتی داعش، مشارکت داشتند که از این میان تعداد ۸ هزار و ۱۳۶ نفر به بیش از ۷۰ درصد پرسش‌های مسابقه، پاسخ صحیح داده‌اند که امروز طی مراسمی، ۳۰ نفر به قید قرعه به عنوان برگزیدگان این مسابقه انتخاب شدند که جوایز ویژه‌ای به آن‌ها اهدا می‌شود.

یادآور می‌شود، مراسم قرعه‌کشی این مسابقه به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام خانه کتاب دانشگاه پخش شد.
برگزیدگان مسابقه «به وقت حاج قاسم» معرفی شدند + اسامی
اسامی برگزیدگان این مسابقه به شرح زیر است:

مهدی حسینی
رقیه فرح‌بخش
صغری محمدی
محمدطه علی‌عرب
محمدرضا کرمی
محدثه حسنی‌پور
یاسین نوری
زهرا ضیایی
صادق قهرمانی
یاسمن اصفهانی
سجاد افشاری
یدالله عباس‌زاده
سمانه رشوند
محمد مهدی
سیدحسین موسوی
علی راسخی
حسن رفیع‌اصل
زهرا رشوند
امیرحسین عزیزی
ایمان پرندوش
فاطیما پیامی
عسل نظری
اعظم سلیمانی
مرتضی ایمانی
توران صالحی
محمد بامری
کمال کارگر
یسنا کیومرثی
فاطمه کاظمی‌وفا
مژگان سلیمی
سجاد صباری
انتهای پیام
captcha