انتخابات آمریکا قدرت پوشالی این کشور را به جهانیان نشان داد
کد خبر: 3947870
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

انتخابات آمریکا قدرت پوشالی این کشور را به جهانیان نشان داد

امام جمعه زنجان با تأکید بر اینکه انتخابات آمریکا قدرت پوشالی این کشور را به جهانیان نشان داد گفت: انتخابات آمریکا ذات استکباری و فساد در این کشور را برای همگان روشن ساخت.

برجسته شدن ذات استکباری آمریکا پس از انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان، در خطبه نماز جمعه این هفته زنجان اظهار کرد: کشور ایران در عرصه دفاعی پیشرفت‌های بسیار چشمگیری داشته و دشمن از قدرت بازدارندگی هراس داشته است و جرئت کوچکترین تجاوز به کشورمان را ندارد.

وی با اشاره به اینکه ایران در برابر دشمنان مقتدرانه ایستاده است، افزود: دشمنان با مشاهده قدرت ایران هیچ وقت جرئت تجاوز به ایران را نمی‌توانند در سرداشته باشند و به همین دلیل ضعف آن‌ها در برابر ایران و ترس از پیشرفت کشور، فکر ترور شخصیت‌های برجسته را در آن‌ها تقویت کرده است.

امام جمعه زنجان با تأکید بر اینکه انتخابات آمریکا قدرت پوشالی این کشور را به جهانیان نشان داد، بیان کرد: در این انتخابات دنیا به نبود دموکراسی در این کشور پی بردند و برای همه کشورها روشن شد که در آمریکا هیچ گونه دموکراسی وجود ندارد.

وی با تأکید براینکه استیضاح مفتضحانه رئیس جمهور آمریکا که خود را مهد دموکراسی می‌داند به کشورهای دنیا نشان داد که این کشور بویی از دموکراسی نبرده است، اظهار کرد: انتخابات آمریکا ذات استکباری و فساد در این کشور را برای همگان روشن ساخت.

خاتمی در ادامه با اشاره به تلاش‌های مجموعه درمانی در مقابله با شیوع بیماری کرونا در استان زنجان تصریح کرد: تلاش‌های کادر مراکز درمانی در مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر است و در این بین همکاری مردم نیز در کاهش روند شیوع تاثیرگذار بود.

وی بر توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برای قطع زنجیره انتقال ویروس تأکید کرد و گفت: باید مردم به این نکته توجه داشته باشند که عادی انگاری در برابر کرونا شرایط قرمز را به جامعه برمی‌گرداند و باید از برگزاری مراسم خودداری کنند.

خطیب نماز جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اینکه دشمن چشم دیدن تولید موفقیت‌آمیز واکسن کرونای ایران را ندارد، ابراز کرد: به همین دلیل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) را که اولین واکسن کرونا را تولید کرد به لیست تحریم‌های خود افزود.

وی در پایان با اشاره به اینکه زنجان به دیار کریمان معروف است، گفت: از خیران زنجانی انتظار داریم در این روزها که خیلی از خانواده‌ها در اثر کرونا آسیب اقتصادی دیدند به صحنه بیایند و این خانواده‌ها را یاری کنند.

انتهای پیام
captcha