۳۰ دی؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «گوهر فاطمی»
کد خبر: 3948153
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

۳۰ دی؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «گوهر فاطمی»

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «گوهر فاطمی» با موضوع حجاب و‌ عفاف تا پایان دی‌ماه جاری اعلام شد.

۳۰ دی؛ مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «گوهر فاطمی»به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان لرستان، جشنواره ملی «گوهر فاطمی» با هدف تبلیغ، گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب، ایجاد شرایط رقابت، شناسایی و معرفی استعداد‌ها و توانایی آحاد جامعه مخاطب، تبلیغ، نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته به جامعه مخاطب براساس ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، ملی و انقلابی در چهار حوزه فیلم کوتاه، عکس، شعر و دلنوشته برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره ملی بایستی اصل تولید هنری را تحویل دبیرخانه  جشنواره  دهند و از تحویل عکس و یا رونوشت خودداری کنند.

مهلت ارسال آثار تا پایان دی‌ماه سال‌جاری اعلام شده و آقایان شرکت کننده در جشنواره ملی گوهر فاطمی می‌توانند تا مهلت تعیین شده آثار خود را به معاونت اجتماعی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تحویل دهند و بانوان نیز می‌توانند آثار خود را به بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تحویل دهند.

محور‌های آثار تولیدی می‌تواند در یکی از زمینه‌های، عفاف و حجاب جهادگری و ایثار، عفاف حجاب فرهنگ و هنر، عفاف حجاب دانش و پژوهش و عفاف حجاب خلاقیت و نوآوری باشد.

انتهای پیام
captcha