درخشش دانش‌آموزان یزدی در جشنواره قرآنی «باران وحی»
کد خبر: 3948328
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

درخشش دانش‌آموزان یزدی در جشنواره قرآنی «باران وحی»

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد از درخشش ۲۳ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد از شهرستان‌های یزد، مهریز، میبد، ابرکوه، خاتم و اردکان در جشنواره قرآنی کشوری «باران وحی» خبر داد.

درخشش ۲۳ دانش‌آموز یزدی در مرحله کشوری جشنواره قرآنی باران وحیبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی، 28 دی و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل آستان مقدس سیدنصرالدین(ع)، نفرات برتر جشنواره قرآنی «باران وحی» تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام‌ علی‌محمد اسلامی‌منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد در این مراسم اظهار کرد: 23 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد از شهرستان‌های یزد، مهریز، میبد، ابرکوه، خاتم و اردکان در این جشنواره قرآنی حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی افزود: جشنواره سراسری «باران وحی» باهدف شناسایی و ارتقاء استعدادهای قرآنی، ادبی، هنری مددجویان در چهار بخش معارفی، آوایی، ادبی و هنری در رده‌های سنی زیر 12 سال، 12 الی 16 سال و بالای 16 سال برگزار شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری و به‌صورت مجازی در قالب آماده‌سازی فیلم‌های سه الی 15 دقیقه‌ای در هر رشته به‌صورت مجزا انجام شد.

وی ادامه داد: 523 اثر از شهرستان‌های استان در رشته‌های مختلف به دبیرخانه استانی ارسال شد که از این تعداد 70 اثر پذیرفته و به دبیرخانه کشوری راه یافت و از بین این آثار 23 اثر موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند.

یادآور می‌شود اجرای سرود «داغ غربت» توسط گروه سرود دانش‌آموزی میعاد یزد از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha