سفر معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به سمنان
کد خبر: 3948459
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

سفر معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اعلام برنامه‌های سفر دو روزه معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد به استان سمنان گفت: عبدالهادی فقهی‌زاده، فردا، ۳۰ دی با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار خواهد کرد.

ارسالی دوشنبه/ سفر دو روزه معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به  سمنان

مجتبی نورمحمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در گفت‌وگو با ایکنا، از سفر دو روزه عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خبر داد و گفت: دیدار با آیت‌الله شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان همراه با نشست شورای قرآنی از مهمترین برنامه‌ها در شهر سمنان است.

وی ادامه داد: بازدید از دبیرخانه پایتخت کتاب، افتتاحیه دبیرخانه جشنواره ملی آیات، رونمایی از پوستر جشنواره ملی آیات، دیدار با مدیران و مؤسسات قرآنی، رونمایی از اولین موشن داستانی قرآنی و رونمایی از اولین گالری مجازی فرهنگی قرآن از دیگر این برنامه‌ها در مرکز استان خواهد بود.

نورمحمدی دیدار با پیشکسوت قرآنی (جلالی)، افتتاح نمایشگاه هنری سلیمان نبی، دیدار با خانواده آیت‌الله شاهرودی، بازدید از مسجد جامع علی‌اکبر شاهرود، بازدید از مؤسسه جامعةالقرآن و تکیه‌ برنجی شاهرود را از دیگر برنامه‌های شاخص سفر به شهرستان شاهرود برشمرد.

انتهای پیام
captcha