پخش ختم قرآن تلویزیونی نوجوانان عراقی از سوی آستان علوی
کد خبر: 3948470
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

پخش ختم قرآن تلویزیونی نوجوانان عراقی از سوی آستان علوی

آستان مقدس علوی سلسله برنامه‌های تلویزیونی ختم قرآن کریم برای نوجوانان زیر 16 سال تولید کرده است که هر روز از طریق شبکه‌ ماهواره‌ای آستان علوی و شبکه‌های آموزشی این آستان پخش می‌شود.  

به گزارش ایکنا به نقل از دارالقرآن آستان علوی، سید محمد مصطفی الحسینی،  مسئول واحد محافل قرآنی آستان مقدس علوی اعلام کرد: این مرکز شماری از قرآن‌آموزان واجد شرایط مرکز قرآن کریم آستان علوی را برای قرائت قرآن آموزش داده است تا در مراسم ختم قرآن ویژه نوجوانان زیر 16 سال شرکت داشته باشند.
 
الحسینی درباره این ختم قرآن گفت: در این مراسم، شماری از قاریان نوجوان شرکت دارند و هر جزء قرآن را دو نفر از آنان قرائت می‌کنند. این ختم قرآن یک ماه به طول می‌انجامد و هر روز از طریق شبکه ماهواره‌ای آستان مقدس علوی و شبکه قرآن وابسته به ماهواره کربلا در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت عراق پخش خواهد شد.
 
وی هدف از اجرای این برنامه ختم قرآن را توجه و اهتمام نوجوانان به کلام وحی و قرائت و تدبر در آیات قرآن و رشد و توسعه توانایی‌های قرآنی آنان برشمرد.
 
همچنین شعبه محافل قرآنی آستان مقدس علوی برنامه‌های ختم قرآن و محافل قرآنی بسیاری به علاوه مناسبت‌های دینی مختلف در داخل آستان علوی و خارج از آن برگزار کرده است.
انتهای پیام
captcha