به گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، امروز، 30 دی در نشست یادگاران و راویان دفاع مقدس، با اشاره به لزوم ساخت محتواهای چندرسانهای با موضوع روایت هشت ساله دفاع مقدس اظهار کرد: بهترین روایتهای دفاع مقدس ناشی از خاطرات و سخنان یادگاران این عرصه است که امیدواریم بتوانیم با کمک و یاری راویان دفاع مقدس نسبت به تهیه این گونه محتواها برای انتشار در شبکههای اجتماعی به صورت موفق عمل کنیم.
ملازینلی با بیان اینکه تولید محتوا با موضوع شهدای استان و هشت سال دفاع مقدس ویژه شبکههای اجتماعی یکی از اولویتهای مهم کمیته فرهنگی کنگره 4000 شهید استان است بیان کرد: مقرر شده است تا از ظرفیت شبکههای اجتماعی به عنوان بستری در دسترس همگان برای انتشار محتوای جذاب و تاثیر گذار اقدام شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: غالب برنامههای شش ماهه دوم امسال در این سازمان منطبق بر رویکرد کنگره ملی 4000 شهید استان برنامهریزی شده که اوج این برنامهها در دو ماه پایانی سال و در هنگام برگزاری اجلاسیه پایانی خواهد بود.
رئیس کمیته فرهنگی دومین کنگره شهدای استان با بیان اینکه برای برگزاری برنامههای این کمیته از تمام ظرفیتهای فرهنگی و مردمی بهره برده شده است، افزود: افتخار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و کمیته فرهنگی کنگره برگزاری رویداد مرتبط با کنگره توسط گروههای مردمی و نخبه جامعه است.
سیدحسین راسخی، دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی 4000 شهید استان یزد نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در کمیته فرهنگی پرداخت و گفت: در این رویداد 400 دقیقه محتوای فرهنگی در قالب موشنگرافی و انیمیشن تولید میشود.
راسخی افزود: هنرمندان در 10 رشته طراحی پوستر، ساخت بازی، تولید نرمافزار اندروید، انیمیشن، موشنگرافی، ساخت فیلم و کلیپ، شعر، داستاننویسی، خوشنویسی و دلنوشته فعالیت میکنند.
انتهای پیام