محتوای چندرسانه‌ای یادگاران دفاع مقدس در یزد تولید می‌شود
کد خبر: 3948669
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

محتوای چندرسانه‌ای یادگاران دفاع مقدس در یزد تولید می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از تولید محتواهای چندرسانه‌ای بر اساس روایت یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این استان خبر داد.

محتوای چندرسانه‌ای یادگاران دفاع مقدس در یزد تولید می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، امروز، 30 دی در نشست یادگاران و راویان دفاع مقدس، با اشاره به لزوم ساخت محتواهای چندرسانه‌ای با موضوع روایت هشت ساله دفاع مقدس اظهار کرد: بهترین روایت‌های دفاع مقدس ناشی از خاطرات و سخنان یادگاران این عرصه است که امیدواریم بتوانیم با کمک و یاری راویان دفاع مقدس نسبت به تهیه این گونه محتواها برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی به صورت موفق عمل کنیم.

ملازینلی با بیان اینکه تولید محتوا با موضوع شهدای استان و هشت سال دفاع مقدس ویژه شبکه‌های اجتماعی یکی از اولویت‌های مهم کمیته فرهنگی کنگره 4000 شهید استان است بیان کرد: مقرر شده است تا از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی به عنوان بستری در دسترس همگان برای انتشار محتوای جذاب و تاثیر گذار اقدام شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: غالب برنامه‌های شش ماهه دوم امسال در این سازمان منطبق بر رویکرد کنگره ملی 4000 شهید استان برنامه‌ریزی شده که اوج این برنامه‌ها در دو ماه پایانی سال و در هنگام برگزاری اجلاسیه پایانی خواهد بود.

رئیس کمیته فرهنگی دومین کنگره شهدای استان با بیان اینکه برای برگزاری برنامه‌های این کمیته از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و مردمی بهره برده شده است، افزود: افتخار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و کمیته فرهنگی کنگره برگزاری رویداد مرتبط با کنگره توسط گروه‌های مردمی و نخبه جامعه است.

سیدحسین راسخی، دبیر کمیته فرهنگی کنگره ملی 4000 شهید استان یزد نیز در این نشست به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در کمیته فرهنگی پرداخت و گفت: در این رویداد 400 دقیقه محتوای فرهنگی در قالب موشن‌گرافی و انیمیشن تولید می‌شود.

راسخی افزود: هنرمندان در 10 رشته طراحی پوستر، ساخت بازی، تولید نرم‌افزار اندروید، انیمیشن، موشن‌گرافی، ساخت فیلم و کلیپ، شعر، داستان‌نویسی، خوشنویسی و دلنوشته فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha