مهدی جمشیدی، نویسنده کتاب «سیر تا روابط عمومی» در خصوص این اثر گفت: در زبان و قلم این کتاب، بیشتر به نگارش عامیانه توجه شده و ادبیات ارتباطات انسانی در وجه عامیانه، جایگزین متون روابط خصوصی شده است.
وی به توضیح یک خطی کتاب اشاره کرد و افزود: «شناخت هنر ناشناخته | همراه با نسخه تعالی» را برای معرفی این اثر در نظر گرفتهام.
نویسنده کتاب «سیر تا روابط عمومی» به جامعه هدف و مخاطبان این کتاب اشاره کرد و گفت: متأسفانه مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی در ایران به کت و شلوار و کفش پاشنه بلند وابسته شدهاند و بیشتر درگیر روابط خصوصی و سازمانی هستند تا برقراری ارتباط با عموم!
بنابر این گزارش؛ مهدی جمشیدی به تازگی در مقام نویسندگی، کتاب «سیر تا احمق» را با حمایت «انتشارات فارابی» منتشر و روانه بازار کتاب کرده است.
انتهای پیام