خانواده معظم شهدا مانند خاکریزی در مقابل دشمنان ایستاده‌اند
کد خبر: 3949193
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
امام جمعه شهرستان پردیس:

خانواده معظم شهدا مانند خاکریزی در مقابل دشمنان ایستاده‌اند

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر پردیس با اشاره به اهمیت خانواده شهدا، اظهار کرد: خانواده معظم شهدا مانند خاکریزی در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و همه موظف به توجه بیشتر به آنها هستیم و در تربیت فرزندان خود از مادران و پدران شهدای معزز الگو بگیریم.

دو شهید در سالروز وفات ام البنین(س) در پردیس تشییع می‌شوندبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا در پردیس، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران با اشاره به نمایش توانمندی ایران اسلامی در رزمایش‌های اخیر گفت: رزمایش توانمندی‌های سپاه چشم دشمنان را خیره کرد و ترس را بر وجود آنها ریخته است.

وی در مورد تمسخر عده‌ای از منافقان خود فروخته داخلی در مورد واکسن ایرانی اظهار کرد: این افراد سعی دارند رهبری را مخالف واکسن معرفی کنند در صورتی که چیزی که برای مسئولان و رهبر مهم است حفظ جان و سلامت مردم است.

امام جمعه پردیس در مورد مشکلات بازار سرمایه، عنوان کرد: بازار سرمایه دستخوش سیاست‌گذاری و مدیریت غلط شده و قیمت‌گذاری‌های دستوری و دستور العمل‌های اشتباه سرمایه مردم را کم کرده است و در این زمینه انتظار داریم که دولت مشتاقانه کمک‌ها را بپذیرد تا مشکلات مردم حل شود چرا که مردم با فراخوان دولت وارد بورس شدند امروز متضرر و بی اعتماد شدند و مجلس و قوه قضائیه به عنوان دو قوه نظارتی با تدبیر و به دور از مواضع هیجانی و منطقی برای حمایت از مردم وارد عمل بشوند و به دولت کمک کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) و اهمیت خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: خانواده معظم شهدا مانند خاکریزی در مقابل دشمنان ایستادند و همه موظف به توجه بیشتر به آنها هستیم و در تربیت فرزندان خود از حضرت ام البنین (س) و مادران و پدران شهدای معزز الگو بگیریم.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد در سالروز وفات ام البنین(س) دو شهید هشت سال دفاع مقدس در فاز 11 مسکن مهر پردیس تشییع و تدفین شود که اطلاعیه‌ها در این خصوص اعلام خواهد شد.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه بایدن آرزوی بردن در برجام را به گور خواهد برد، گفت: بایدن پیام روشن ایران اسلامی را دریافته و باید آرزوی برجام دو و سه را به گور ببرد.

وی گفت: جو بایدن چهار سال سکنان کاخ سفید را به دست گرفت و چالش‌هایی را در پیش دارد که ابتدا سن بالای اوست که به بیش از هشتاد سالگی رسیده است و دومین چالش دو قطبی شدن آمریکا، حضور تجزیه طلبان و بحث جنگ‌های داخلی که در زمستان به دلیل بی مدیریتی آن‌ها افزایش داشته است.

امام جمعه پردیس تاکید کرد: امروز آمریکا ابرقدرت نیست و افول آمریکا فرا رسیده، امروز حرف آمریکا در کشورهای حاشیه‌ای خود هم شنوا ندارد.

خبرنگار: نسا نژادزارع

انتهای پیام
captcha