برگزیدگان مسابقه قرآنی شوراهای حل‌اختلاف دادگستری بوشهر معرفی شدند + عکس
کد خبر: 4038194
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
سید‌مجتبی هاشمی اعلان کرد:

برگزیدگان مسابقه قرآنی شوراهای حل‌اختلاف دادگستری بوشهر معرفی شدند + عکس

با پایان یافتن رقابت‌های مسابقه قرآنی شوراهای حل‌اختلاف دادگستری بوشهر، برگزیدگان خود در 6 رشته قرآنی بخش خانم‌ها و آقایان را معرفی کرد.

سید‌مجتبی هاشمی، دبیر اجرایی این دوره از مسابقات قرآنی قوه‌ قضائیه و معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان بوشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار افتخاری ایکنا، اظهار کرد: مسابقات ویژه پرسنل دادگستری، شوراهای حل‌اختلاف و خانواده‌های آنها در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱ جزء، اذان، حفظ ۳ جزء، درک مفاهیم (سوره مبارکه تغابن) باحضور شرکت‌کنندگان آقا و خانم زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در محل سال اجتماعات دادگستری کل استان بوشهر برگزار شد.

هاشمی با بیان اینکه که این دوره از مسابقات قرآنی قوه‌ قضائیه به‌مناسبت هفته قرآن و عترت بوشهر به عنوان نخستین پایتخت قرآنی ایران بوده، افزود: یونس حیدری حائز رتبه اول در رشته قرائت تحقیق بخش آقایان شد و مریم غلامی در رشته قرائت تحقیق موفق به کسب رتبه اول و نسیبه‌سادات بهرسی، رتبه دوم در این رشته قرآنی شدند. 

وی ادامه داد و گفت: مهدی نگهبان، حیدر حسین‌پور و سیدمجتبی هاشمی به ترتیب مقام اول تا سوم رشته قرائت ترتیل بخش آقایان را بدست آوردند و همچنین سمیه احمدی، زینب بسنده و بنت‌الهدی حسن‌زاده رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت ترتیل بخش خانم‌ها را کسب کردند. 

دبیر اجرایی مسابقات قرآنی قوه‌قضائیه در بوشهر با اعلان اینکه میلاد میگلی در رشته حفظ ۳ جزء و هادی سلیمانی در رشته حفظ ۱ جزء به ترتیب حائز مقام اول شدند، افزود: طاهره بختیاری، سیده‌منیره حسینی و خدیجه نیک‌منش در رشته حفظ ۳ جزء رتبه‌های اول تا سوم را ازآن خود کردند و نیز سیده‌حسنا هاشمی در رشته حفظ ۱ جزء حائز مقام نخست شد و در رشته قرائت ترتیل به ترتیب زهرا قائدی و فاطمه دریا‌پرور به رتبه‌های اول و دوم این رشته در بخش نفرات زیر ۱۶ سال دست یافتند. 

وی بیان کرد: مسلم داوودی‌نژاد، رحمان احمدی و هدایت‌الله علیزاده حائز مقام اول تا سوم رشته اذان این دوره از مسابقات قرآنی پرسنل دادگستری و شوراهای حل‌اختلاف استان بوشهر شدند. 

یادآور می‌شود، محمدرضا محمدی باغملایی به عنوان داور صوت، محمد جماله به عنوان داور لحن و حسن‌حفظ، عبدالله محبوبی به عنوان داور وقف و ابتدا و تجوید، زهرا کشاورز به عنوان داور صوت و لحن، مریم بختیاری به عنوان داور تجوید، مینا صلواتی‌بیشه به عنوان داور وقف و ابتدا و حسن‌حفظ عهده‌دار داوری این دوره از مسابقات قرآنی قوه‌قضائیه بودند. 

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
captcha