دیدار مدیران کاروان قرآنی انقلاب با فرمانده نیروی دریایی ارتش
کد خبر: 3949240
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

دیدار مدیران کاروان قرآنی انقلاب با فرمانده نیروی دریایی ارتش

مدیران کاروان قرآنی انقلاب با فرمانده نیروی دریایی ارتش و مدیران قرآنی این نیرو دیدار کردند و ضمن آن آخرین هماهنگی‌ها برای برگزاری بهتر ویژه برنامه روز 12 بهمن‌ماه کاروان قرآنی انقلاب که قرار است بر عرشه ناو جمهوری اسلامی برگزار شود، صورت گرفت.

دیدار مدیران کاروان قرآنی انقلاب با فرمانده نیروی دریایی ارتش / اهدای نشان صل و دوستی به «احمد ابوالقاسمی»به گزارش ایکنا، مسئولان کاروان قرآنی انقلاب با فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار علاوه بر امیر حسین خانزدای، فرمانده نیروی دریایی ارتش و مسئولان کاروان قرآنی انقلاب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شفیعی، مدیر امور استان‌های سازمان دارالقرآن کشور، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین داودی، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی دریایی ارتش و ناخدا جاسم مطور، جانشین مرکز قرآن و عترت نیروی دریایی ارتش حضور داشتند.

در بخشی از این دیدار احمد ابوالقاسمی، مسئول کاروان قرآنی انقلاب از همراهی و همکاری مخلصانه فرمانده نیروی دریایی ارتش، رئیس عقیدتی ـ سیاسی و مدیران مرکز قرآن و عترت این نیرو قدردانی کرد.

همچنین در این دیدار امیر خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش از اجرای محفل قرآنی در مناطق دریایی این نیرو و نیز راه‌اندازی سومین کاروان قرآنی انقلاب قدردانی کرد. تأکید بر همراهی و حمایت همه جانبه نیروی دریایی ارتش با برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب و استمرار آن در مناطق دریایی از دیگر مباحث مطرح شده از سوی امیر خانزادی بود.

در ادامه این دیدار مباحثی همچون بررسی نحوه تعامل و همکاری درباره ویژه‌برنامه 12 بهمن‌ماه کاروان قرآنی انقلاب که قرار است مانند سال گذشته بر روی عرشه ناو جمهوری اسلامی ایران برگزار شود، مطرح شد.

دیدار مدیران کاروان قرآنی انقلاب با فرمانده نیروی دریایی ارتش

در پایان این دیدار یک جلد کلام‌الله مجید از سوی مسئول کاروان قرآنی انقلاب به امیر خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، رئیس مرکز قرآن و عترت این نیرو و نیز جانشین این مرکز اهدا شد.

همچنین نشان بین‌المللی صلح و دوستی دریایی نیز از سوی فرمانده نیروی دریایی ارتش به احمد ابوالقاسمی، مسئول کاروان قرآنی انقلاب اهدا شد.

این چهارمین جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مسئولان کاروان قرآنی انقلاب با فرماندهان و مسئولان قرآنی نیروی دریایی ارتش در 10 روز گذشته است.

سمیه عیادی

انتهای پیام
captcha