«پسر دلفینی» از فیلم فجر خارج شد
کد خبر: 3949244
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

«پسر دلفینی» از فیلم فجر خارج شد

انیمیشن سینمایی «پسر دلفینی» به کارگردانی محمد خیراندیش از حضور در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر انصراف داد.

محمد‌ امین همدانی، تهیه‌کننده انیمیشن «پسر دلفینی» در گفت‌و‌گو با ایکنا با اعلام خبر خروج این فیلم از جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: این انیمیشن در سی‌ونهمین جشنواره حضور نخواهد داشت. دلیل این اتفاق نیز حضور این کار در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر است، زیرا در این دوره تنها انیمیشن حاضر «پسر دلفینی» خواهد بود، برای همین وقتی قرار است رقابتی در کار نباشد، حضور در جشنواره برای «پسر دلفینی» بازخورد لازم را به همراه نخواهد داشت.

وی افزود: این انیمیشن نیز مانند دیگر تولیداتم، موضوعات دینی و ملی دارد، هرچند سعی شده این موضوع شکلی مستقیم نداشته باشد، زیرا مخاطب این کار بین‌المللی است. در آثار نمایشی وقتی قرار است مخاطب بین‌المللی برای کار وجود داشته باشد باید موضوعات را به گونه‌ای مطرح کنیم که همه مخاطبان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

همدانی ادامه داد: محمد خیراندیش کارگردانی این کار را بر عهده دارد. در ضمن سازمان هنری رسانه‌ای اوج به همراه مرکز گسترش سینمای مستند این فیلم سینمایی را حمایت کرده‌اند.

عوامل دیگر تولید این انیمیشن عبارتند از؛ کارگردان هنری: مهدی فارسی، کارگردان فنی: مصطفی شاهمردانی، مدیرتولید: علیرضا اسماعیلی، داود اسدالهی، سرپرست رندر و کامپوزیت: سعید گرمابدری، سرپرست جلوه های ویژه: رضا قربانی، سرپرست انیمیت: جلال رهبری، آهنگساز: بهزاد عبدی، مجری طرح: آسمان خیال.

انتهای پیام
captcha