جنگ را به زمین حامیان داعش می‌کشانیم/ برنامه‌ریزی تروریست‌ها برای حمله به نجف و کربلا
کد خبر: 3949275
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
سخنگوی جنبش نُجَباء عراق:

جنگ را به زمین حامیان داعش می‌کشانیم/ برنامه‌ریزی تروریست‌ها برای حمله به نجف و کربلا

سخنگوی جنبش نجباء عراق از برنامه‌ریزی داعش برای نفوذ به عتبات عالیات در عراق خبر داد و از جانب مقاومت اسلامی، رژیم‌های پشتیبان تروریسم تکفیری را تهدید کرد که جنگ را به زمین خودشان خواهد کشاند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری دفتر جنبش نجباء در تهران، نصر الشَمَّری،  از برنامه‌ریزی داعش برای نفوذ به عتبات عالیات در عراق خبر داد و از جانب مقاومت اسلامی، رژیم‌های پشتیبان تروریسم تکفیری را تهدید کرد که جنگ را به زمین خودشان خواهد کشاند.

 سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفت‌وگویی تلویزیونی با شبکه «الاتجاه» عراق اعلام کرد: این جنبش اطلاعاتی در دست دارد كه ثابت می‌كند گروه تروریستی داعش در حال بازیابی خود است.
الشمری ضمن عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان عملیات تروريستی اخیر در بغداد، با استناد به داده‌های اطلاعاتی هشدار داد: داعش به‌دنبال هدف قرار دادن نجف، كربلا و پایتخت است. هم‌اکنون تروریست‌ها در منطقه كمربند بغداد مشغول آماده‌سازی دو خودروی انتحاری هستند. از پنج عنصر انتحاری، تنها دو نفر خود را منفجر كرده و سه نفر ديگر هنوز زنده‌اند.
 وی با انتقاد از عجز دولت در مهار تروریست‌ها، تأکید کرد: ما در مقاومت اسلامی نُجَباء اطلاعاتی در دست داريم و آماده همكاری با دستگاه‌های امنيتی هستيم.
 سخنگوی نُجَباء در ادامه از تلاش تروریست‌ها برای رسیدن به کربلا از طریق صحرای الانبار خبر داد و تأکید کرد: یکی از دو عامل انتحاری عملیات اخیر، از مرز سوریه و درست از نقطه‌ای به خاک ما نفوذ کرد که در اقدامی شبه‌عمد، یگان‌های عراقی از آن نقطه جابه‌جا شده بودند!
 الشَمَّری در پایان با لحنی تهدیدآمیز، تصریح کرد: امنیت کشور و حفظ جان شهروندان عراقی، خط قرمز ماست. گروه‌های مقاومت اسلامی جنگ را به زمین كسانی می‌برند كه می‌خواهند عراق را به آتش بكشند.

انتهای پیام
captcha